Käytätkö talvella paljon pakastevihanneksia?esim kukka -parsakaalia ynnä muita..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 13:06

Wokkivihanneksii käytän yleensä kanan kanssa, sit tulee ostettuu babyporkkanoita, herne-maissi-paprikaa, ruusu"kaaleja":), kukkakaalii, vihreitä papuja, njammm, yms. vihanneksii, ja kun niit ei lotraa vedessä paljoo, niin vitamiinitkin säilyy hyvin, useimmiten kaalit jne. höyryttämällä kypsennän, hyvii ja maukkaita ovat kaikki, tuoreen verosia näin talvisaikaan...

Kysyjän kommentti

Minäkin käytän paljon..Höyryssä kypsennän...Myös pata-ja wokkiruokiin tulee käytettyä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 12:41

kyllä tulee niitäkin välillä käytettyä....olen täs taloudes aint ko syö kasviksia, niin siitä on helppo niit lisätä sit omalle lautaselleni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 13:02

2-3- pussia/viikko varmasti kuluu. Ostan usein mm. wokki-vihanneksia pakasteena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 13:37

Kukkakaalia wokkivihanneksia,herne maissi ,paprika,herneitä,parsakaalia siitä mieheni ei pidä.Porkkanat ostan porkkanoina ja lantut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2010 - 13:43

Käytän paljon. Ja kaikenlaisia mitä kaupasta löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 14:45

Ostan paljon pakastevihanneksia ja lisäksi käytän omaa satoa = porkkanaa, palsternakkaa ja mustajuurta, jotka heti syksyllä pilkoin, keitin vähäsuolaisessa vedessä ja pakastin pusseihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.01.2010 - 19:26

Kyllä niitä tulee käytettyä paljonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 20:14

wokkivihannekset ja orientalit ovat mitä ostan,
muuten kyllä tuoreita kasviksia ja vihanneksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 20:51

Aina on erilaisia vihannespusseja pakasteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 02:40

Herne-maissi-paprikaa ja pakastepinaattia. Muut tuoreena aina