Käyttekö usein teatterissa?

Minä menen ensikuussa 2 kertaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 16:37

Usein tulee käytyä, melkeinpä kaikki kotikaupunkini esitykset (kuulun teatterikerhoon) ja kerholaisten retkillä pääsee myös tutustumaan lähiseudun esityksiin.

Kysyjän kommentti

Ihan mukava harrastus..kun käy teatterissa.. ..
Tosi ihana Musikaali oli MY FAIR LADY..mitä kävin perjantai iltana katomassa....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.01.2010 - 11:50

En käy. Jotenkin ei jaksa kiinnostaa niin paljoa, että sinne raahautuisin vapaaehtoisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 12:05

Liian harvoin tulee käytyä teatterissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 12:27

Ovat niin kaukana, että nautintoon menee liikaa aikaa ja paluu puoleltaöin, siis taidenautinnon partaalla !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 12:28

tätini muuttanut hra alzheimerin kanssa seinäntaakse yksiöön.
kotona ja naapurissa senverran elävää teatteria,
ettei tule usein käydyksi katsomassa varsinaisia teatteriesityksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 12:42

kesäteattereita enenmäkseen,mut viime kesän jäi kyl väliin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 12:54

Kävisin mielelläni jos olisi mahdollisuus, mutta ei täällä käpykylässä sellaisia harrasteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 13:04

Kerran vuodessa lähdetään miehen kanssa teatterireissulle eli käydään jossain vähän kauemapana, teatterissa käynnin lisäksi syödään hyvin ja yövytään hotellissa. Eli sellainen pieni lomantapainen. Kesällä käyn Teatteri Eurooppa Neljän esitykset katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 14:13

Käyn katsomassa suurimman osan lähellä olevista suuremmista produktioista ja joskus Tampereellakin, jonne kertyy matkaa yli 200 km.
Keskimäärin silti vain kymmenisen kertaa vuodessa, koska täällä noita uutuuksia ei tule ihan yhtenään.
Cats ja pari muuta on tullut käytyä katsomassa jopa ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 14:42

Tahtoo jäädä kesäteatterin käyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 17:08

Aina, kun vaan on mahdollista. Lähikaupungeissa pari kertaa vuodessa ja sitten tuo pakollinen kesäteatteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 17:56

kerran pari kuussa näissä 'laitoksissa' ,
kesällä sitten puskissa ehkä kymmenisen kertaa kesässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.01.2010 - 19:25

Hyvin harvakseen. Taisi olla toissasyksynä kun kävin katsomassa Chigacon.