Hiihdättekö kilometrejä paljon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 09:29

leudoimmilla ilmoilla ulkoilutin suksia lähistön laduilla. pakkaset ovat haitanneet hiihtoharrastusta.
jahka pakkaset hellittää, sukset parvekkeelta ja menoksi.

Lisätty: 30.01.2010 - 12:06

kysymyksesi kirvoitti lähtemään ladulle, heitin Hallilanvuoren maastossa 5 km lenkin, pakkasta vain -16C. nenänpäätä hiukan nipisteli. muuten vallan mainio keli.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 02:07

sukset ja monot on mutta joku vei pporstuvasta porkat.Nuorempana kyllä mutta nykyisin pyrin liikkumaan ulkona ilman suksia varsinkin kesällä. Kävely tuntuu sopivalta samoin pyöräily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 09:17

näyttäisi jäävän melko vähille tänä(kin) talvena,
ellei sitten kevättalvella saa uutta herätystä siihenkin harrastukseen,
näillä lumilla tuppaavat ne raivopäiset luisteijat viedä ilon hitaammilta harrastelijoilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 09:26

Mä oon hiihtänyt viimeks joskus 30.v sitten.Tänä talvena ei kyl oo lumesta ollu puutetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 10:12

Kun tulee kevät-hanget niin varmaan tulee jonkun verran kilometrejä..kun hiihtolatu alkaa ihan muutaman sadan metrin päästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2010 - 10:17

Taitaa jäädä hiihtämättä tänäkin talvena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 10:48

normaalisti sellainen 15 km/d mutta näin kylämällä en ole hiihtäny metriäkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 13:11

Hyvin vähän eli alle 50 km/talvi. Tänä talvena mittarissa vasta 12 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.01.2010 - 19:21

Olen välinesäästäjä joten tuolla ne nätisti varastossa odottavat aikaa parempaa.