Oliko vaihdevuodet pahat........minkälaisia tuntemuksia ja oireta?

Kuinka selvisit.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 14:31

Kuumiaaaltoja,vilunväreitä,limakalvojen kuivumista ärtyneisyyttä ja huonosti nukuttuja öitä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 09:21

kohtalaisen kovia aikoja (näin asiaa vierestä seuranneelle)

jatkuvasti oli syypää johonkin ja vihanpidon kohteena

.... mutta kyllähän se kiukkuiita siitä ajan kanssa tasaantui ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2010 - 10:16

Ei olleet pahat. Yöhikoilu oli sieltä pahemmasta päästä. Muuten selvisin helpolla. En käyttänyt mitään hormonihoitoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 12:22

Ei mitään havaintoa, ei tietoa, ei mitään merkillepantavaa, onneksi takuulla ohi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 12:50

pient aaltoiluu vaanen lähinnä lämmönsuhteen...muuten aika tasaista onneks jos tää nyt sit onkaan mummo jutskaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 13:13

Itse vasta odottelen eka oireita.... Äitini väittää,ettei edes huomannut mitään vaihdevuosia olleenkaan ja toivon että itse olisin yhtä onneksi, kun on muutenkin nuo "naistenvaivat" meneet samalla tavalla minulla kuin hänelläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 18:46

Taidan vasta odotella edellisistä kommenteista päätellen. No, kohta ne ovat täälläkin...;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.01.2010 - 19:20

Hieman hikoiluttu tuossa taannoin, mutta nyt on jo pitkään ollut loistava olo.