Myydäänkö Suomessa missään paikassa hiushoitotuotteita nimeltä Bumble & Bumble?

Nettilinkkiä tai liikettä, joka myisi ko. tuotetta.

Lisätty: 11.08.2008 - 15:37

Kiitokset kaikille tähän asti vastanneille ja vaivaa nähneille!
Kerrotko PinkPanda, mikä/missä on place?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2008 - 11:03

No johan olet myrkyt keksinyt. Maailmassa ei suurempaa salatiedettä taida ollakaan kuin nuo kauneuden- ja hiustenhoidon mönjät ja niiden markkinointi. Nettihaulla B&B :lläkin löytyy vaikka kuinka paljon vinkkejä. Useilla ruotsalaisilla foorumeilla mainitaan että se kuuluisi suomalaisen Cederrothin tuotevalikoimaan, eivät kuitenkaan itse omilla sivuillaan tunnusta: (www.cederroth.fi/tuotteet/hi...dex.html).

Kaikesta lukemastani päättelin, että tässä taas on tuoteperhe, joka on myynnissä vain verkko-, verkosto- ja kampaamo kaupassa. B&B international ei tunnistanut Helsingistä yhtään tällaista kampaamoa (Tukholma lähin), ei muuta kuin soitto Vikingille ja menoksi.

Linki joihin viittasi:

Kansainvälisessä verkkokaupassa B&B tuotteita löytyy:
www.bumbleandbumble.com/prod...Y_ID=CAT55

Tukholman kampaamot (jotka käyttävät ja myyvät B&B tuotteita)
www.bumbleandbumble.com/loca...sults.tmpl

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2008 - 10:42

Voit mennä kyselemään kampaamoista. Jos myydään niin niiden pitäisi tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 15:33

Menisin placeen, ja kysyisin sieltä. Siellä on paljon eri hiustuotteita, niin kai sieltä voisi löytää, ja he voivat neuvoa sinua jos heillä itsellään niitä ei ole. Itse en ole nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2008 - 16:02

Bumble&Bumblen hiustenhoitotuotteita myyvät mm. brittiläinen www.lookfantastic.com ja aasialainen www.strawberrynet.com, joista jälkimmäinen ilman postikuluja.