Ostatteko leivät vaapaloituna vai kokonaisena?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 21:00

Kyllä meille ostetaan leivät enemmin viipaloituna/paloina/revittyinä kuin kokonaisena.
Kivempi ottaa pussista, kuin että tarvitsisi leikkuulautaa ja veistä. Meillä kun veitsetkään mitään teräviä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.01.2010 - 21:44

Syön vain ruispuikuloita ja ne on halkaistu valmiiksi. Jaa mutta rouhesämpylät pitää itse halkaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2010 - 22:07

Kummatkin käy ihan yhtä hyvin. Viipaloidutkin säilyvät tosi pitkään hyvänä - kiitos (!?) lisäaineiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 22:18

Ostamme leivät kokonaisena,paitsi paahtoleivän,sehän on valmiiksi viipaloitu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 22:47

Yleensä viipaloituna paitsi ruislimppu ja tuore rieska eli vaalea leipä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 23:28

Sekä että

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 01:05

taitaa nykyisin mennä silleen fifty-sixty, erästä isompaa ajattelijaa lainatakseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 01:23

Silloin kun ostan ,katon tarkkaan minkä leivän ostan.Silloin kun en niin leivon.En puolikkaana vaan kokonaisena itse haluun leikata.Leipä se on se mikä tiellä pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 02:11

Piimälimppu viipalotuna, muut kokonaisina. Nykyään tehdään todella paljon sämpylöitä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 07:29

Sekä että. Viipaloidut kätsyjä eväspaloina tai mökillä ollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 09:21

Molempia tulee ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 10:52

Yleensä kokonaisena,meiluusti suoraan leipomosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 11:35

Silloin harvoin, kun leipää ostamme, valinta on kokonainen ruisleipä.
Hiiva- ja sekaleivät leivomme itse, nytkin keittiöstä leviää juuri uunista otetun leivän ihana tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 12:26

Kokonaisena niitä ostaisin, jos vain kuuluisi valikoimiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 13:20

Hiivaleipää ostan kokonaisena. Ruisleipänä meillä on aina Reissumiestä, jota saa vain viipaleina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 17:36

molemmat käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 18:47

Muut ostan viipaloituna mutta tuore ranskanleipä on ihana ostaa kokonaisena (ei taida muuten ollakaan) ja siitä murtaa itselleen sopiva pala maitokahvin kera.