Tämä tarina on tosi vai onko ?

Tv :n Totta vai tarua tietoiskussa. Sanotaan että kissa söi miehen varpaan ?
Minulle kävi nuorena poikana että löin etusormeni poikki kirveellä. Veivät sairaalaan jossa lääkäri (tenttasi) missä sormi. Ampulanssi miehet lähetettiin etsimään ei löytäneet kuin minun Saksanpaimenkoirani. SÖIKÖ KOIRANI SORMENI ? Vaikka siinä oli minun hajuni.

Lisätty: 29.01.2010 - 15:58

Kaverini tyhmänä kysyi menikö sormi siis kerrasta poikki. Vastasin yhtä tyhmästi, että ei mennyt piti lyödä 2 kertaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.01.2010 - 18:40

Lihaahan se on ihmislihakin, jos katti on ollut nälkäinen, niin hyvinkin on voinut popsia poskeensa joriininjuuren.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 16:50

Meillä taas kylällä oli toiskätinen sirkkelisahuri, hällä oli kapteenin koukku. Kertoivat kun ranteesta käsi katkesi sirkkelinterässä kantoi kätensä ja polki suohon ettei koirat kulettele ennen kuin otti kyydin kunnan sairaalaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 18:09

Juu.. kaverini kaivoi farkun taskusta pudonneen peukalon... iski kirveellä poikki ja pisti farkun taskuun ja tohtori ompeli kiinni. Onneksi lyhyt matka, joten toimenpide onnistui. Muutenhan ei olisi mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2010 - 21:15

Saattaa olla että on, mutta voi olla olemattakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 13:40

Huomasiko kukaan kysyä koiralta,että mahdoitkos Rekku pistää yhden isäntäsi etusormen poskeesi.