Vieläkö teillä on kioski lähelläne?

Meidän R kioskille oli ilmestynyt lappuovelle,et suljettu.Emme tiedä miksi.

Avainsanat: errä suljettu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 01:19

parinsadan metrin päässä on R ja se voi niin paksusti ettei varmaan lappuja tule ikinä luukulle (eiköhän kohta siirry 24/7 palvelulinjalle)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 11:49

Kyllä ja vieläpä oikein kaksi: r-kioski ja eräs toinen yksityisyrittäjän pitämä. En itse kyllä käy niistä kummassakaan kovin usein, mutta pidän silti erittäin hyvänä, että ne on olemassa sillä ne lisäävät mainiosti asuinpaikkani palvelutarjontaa, jota ei koskaan ole liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:53

ei oo enää, ei se ollu R.
syssyllä vähän aikka turkkilaiset yritti ja pari pizzaakin myivät,
mutta se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:55

Elintarvikekioski lopetti ja tilalle tuli oitis grillikioski.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 12:03

Meillä on ärrä aika lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 12:20

24/7 huoltis kivenheiton päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 12:46

Eipä oo koskaan täällä korvessa kioskeja näkynyt 10 vuoden aikana mikä on majaa pidetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 12:47

r-kioski tuossa muutaman sadan metrin päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 13:08

vajaa 100 m matkaa lähikioskille. Avoinna 10-22 ja suht edukkinen ja monipuolinen valikoima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 14:02

jos tuota sairaalankanttiinia ei lasketa , niin sit ei ole kuin tuol keskustas ...ärrä .. siel onkin kova meno, kun eläkeläiset pelailee noit rahapelei ja joskus jopa pien sanominenkin syntyy , jos joku menee ja etuilee .. niin ainakin kuulin, kun viimeks ärrällä poikkesin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 14:38

Noin 2 km matkaa ärrälle. Ei siis kovin lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 15:17

Varmaan on tullut lappu siksi että ei kannata enää..
Tässäkin on kioski ihan lähellä mutta ei ole ollut sinä aikana joka täällä on asuttu toiminnassa. Taitaa kuulua nykyään läheisen talon pihaan ja olla varasto tai lasten leikkimökki. Läheisin kioski on varmaan ostoskeskuksessa jonne on matkaa noin 3km. En juuri muuta kuin postimerkkejä sieltä osta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 17:42

Minun elinaikanani missä olen asunut kin ,ei ole kioskeja saati kauppoja ollut kuin 5km päässä.
Ei ole yhtään haitannut .

Lisätty: 29.01.2010 - 17:46

Varsinaiset kioskit kaupungeista tyysti hävinneet meillä 1.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2010 - 18:33

Ei ole lähellä kioskeja. Lähimpään Ärrään on kahdeksan kilometriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 19:08

R-kioskille on matkaa noin 1.5km..samassa yhteydessä meidän posti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 19:09

Muutaman minuutin kävelymatka lähimmälle kiskalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 20:31

Kauppa on alakerrassa, kioskeja eli pikkukauppoja vähän joka puolella, apteekki korttelin toisella reunalla, kaikki on lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 02:10

R-kioskiin on matkaa enemmän kuin ABC:lle tai millekään auki olevalle pikkukaupalle, joten ei siellä tule käytyä.