Onko sinulla tänään leipomispäivä?

Meillä tänään leivotaan mustikkapiirakkaa ja korvapuusteja.

Avainsanat: mustikkapiirakka korvapuustit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 19:11

Ei oo tänään eikä oo ollu pitkiin aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 11:39

Ei ole. En leivo juuri koskaan mitään makeata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:55

Ei ole. meillä leivotaan kovin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:56

Ehkä on ,ehkä ei . Ajattelin leipoa sämpylöitä illemmalla, mutta se toteutuuko tämä riippuu ihan siitä miten minulle jää siivoukselta, ruuanlaitolta ja pyykihuollolta siihen aikaa. Koko päivää en ajatellut tehdä kotitöitä, sillä täytyyhän meillä äideilläkin olla joskus lepotaukoja. Ei me mitään koneita olla jotka pystyy tekemään töitä aamusta iltaan ja päinvastoin välillä väsymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2010 - 13:01

Ei ole. Ostan kaupasta, jos jotain leivonnaista tarvitsen. Ja nekin ovat yleensä rinkeleitä tai graham-korppuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 14:05

ei nyt leivoskella , kun söin just viimisen palan pannarii .. jot makean himo on tyydytetty taas vähäksi aikaa, mut en tykkää yhtään huonoa, jos laitat postibiiliin minul hiukkasen sitä mustikkapiirakkaa njaam .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 14:39

Ei ole leipomispäivä. Viikonloppuna voin tarvittaessa pyöräyttää ihan vaan muutaman sämpylän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 15:05

Tänään ei leivota eikä viikonloppuna muutenkaan.
Alkuviikosta neljän päivän reissu joten jääkaapin tyhjennystä, ettei jää mitään happanemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 15:58

Jok päivä.Tuolle lähikioskille olen delegoinut homman ja hyvin toimii.Puhelinsoitto ja kohta voi leivonnaiset hakea tuoreena kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 16:13

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 17:30

Kyl vaan....Paholaisenkakkua,piimäkakkua,omenasosekakkúa ,marjapiirakkaa ja sämpylöitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2010 - 18:32

Ei ollut, aika harvoin meillä leivotaan. Munkkipussi on niin edullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 18:35

Hajuaistin perusteella tulen sinne missä leivotaan herkkui.