Jokohan kovat pakkaset alkaa olla ohimennyttä aikaa?

Lappeenrannassa on pakkasta - 16 ja hieman sataa lunta.Eilen aamulla oli vielä - 25.

Avainsanat: talvi pakkanen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 11:54

ei nyt vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 11:10

kyl tuo säätäti sanos , et viel jatkuu ainaski 2 viikkoa , joka toinen päivä sataa lunta ja joka toinen on kovaakin pakkast .. kääk .. en kestä näit pakkassii ... mut ko kesä on ja helteet , niin plääh .. kyl on kuuma en jaksa näit heltei .. joten mikä sit parasta .. kevät ja syksy kait sit... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:11

Ennustaminen ei ole minun lajini!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:23

Ehei... helmikuuksi on ennsutettu kylmää ja lunta näyttää tulevan lisää koko ajan. Talvea rakastavat ihmiset ovat varmasti haltioissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:27

Täällä Jämsänkoskella oli aamulla -19 astetta pakkasta ja tuuli käy. Eli pakkanen tuntuu kylmemmältä mitä on kovan tuulen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:27

seinäjoella -27 C. kuivankirpakka ilma oli kun aamulla juoksutin Fiina-koiran.
ja sama lämpötila vieläkin.
väittävät että pakkaset jatkuu vielä helmikuulla. ja luntakin lisää luvattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 12:04

Eilen luvattiin väliaikaisesti lauhtuvaa ja sitten taas kiristyvää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2010 - 12:56

Helmikuukin on vielä pakkasia kovemmasta päästä, mikäli on uskominen Pekka Poutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 13:32

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta www.fmi.fi/src/tuotteet/Pakk.../index.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 15:21

Täällä taas joku oli tietävinään että helmikuun puolivälissä tulisi jopa -40C.
Yleensä kyllä helmikuu on vuoden kylmin kuukausi, tosin vuosi sitten taisi olla maaliskuu. Ja kymmenen vuoden päästä varmaan toukokuu, vaikeaa tuntuu olevan sään ennustaminen edes viikoksi eteenpäin, puhumattakaan muutamasta vuodesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2010 - 18:27

Kyllähän nuo sääennustajat tuolla telkkarissa taisivat olla sitä mieltä että helmikuussa vielä pakkanen hätyyttelisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 00:56

Ennustaja ukko oliko se orimattilasta vai mistä.Sanoi viimevuoden marraskuulla .Kun kylmät alkaa ennen joulua ne jatkuu huhtikuulle asti.Tulee kylmää ja 1.5m lunta.Tulee oikein kunnon talvi pitkiin aikoihin. Seurataan tilannetta .On tänne asti pitänyt paikkaansa.