Käyttekö ihan kiskalla tekee loton ym veikkaukset vai joko olette löytäneet netin sillekin asialle?

On ihana helppoa veikata Veikkauksen sivujen kautta. Mahdolliset voitotkin tulee sitten suoraan sinne tilille. Tosin saattaa rahaakin mennä veikkauksiin enemmän tuon helppouden vuoksi :-)

Avainsanat: lotto veikkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 11:22

Netin kautta on veikkaustili. Eilen oli tullut 240euroa kenosta...Joka päivälle 1euron panos...ja laitan aina 2viikoa kerralla...
Viime keväänä unohtui laittaa keno uusiksi...ja sinä päivänä olisi tullut 10.000euroa silloin harmitti..
Sama rivi on jatkuvasti..Pieniä voittoja tulee joka viikko..kätevää,kun tulee voitot suoraan tilille..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 10:41

Netin kautta ne meillä hoidetaan, se voittotili on kyllä aina nollila, mistäköhän se johtuu.heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 10:50

Vanhanaikaisena ihmisenä käyn joka kymmenes viikko uusimassa kestolottorivini R-kioskila.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2010 - 10:56

En harrasta rahapelejä, niin ei tarvitse hoidella missään niitä asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:11

Kerran yritin kenota netissä,en osannut.Kauppaan viemme loton ja kenon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:35

Minun maksuautomaatti ja veikkausasiamies on tässä edessäni;
www.veikkaus.fi/info/abc/

Peli Pelattu Voitettu Palautus% Pelikertoja
Lotto 6,00 € 0,00 € 0.0 % 1 kpl
Keno
Viking Lotto 7,20 € 1,00 € 13.89 % 1 kpl
Jokeripelit
Veikkausbingo
Nettiarvat
Pitkäveto
Tulosveto
Moniveto
Voittajavedot
Vakiot
V-pelit
Summa 13,20 € 1,00 € 7.58 % 2 kpl

Sieltä saa näin hienon raportinkin pelaamisistaan, kun hakee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:41

Silloin harvoin kun laitan loton, teen sen Stockan palvelupisteessä. Nyt taitaa olla iso potti jaossa, täytyy muistaa laittaa muutama rivi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 12:35

Netissä on tullut uhkapelattua melkein joka vuosi varmaan pian kymmenen vuotta.
www.Tipp24.com Tuolla tarjosivat ensimmäisen kierroksen ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 13:55

Kyllä se tulee tehtyä lähikioskilla ja kone saa arpoa numerot ettei tule liisukan kaltaisia kokemuksia. Pari riviä aina vetämässä lottoa. Kerran kokeilin 4 viikkoa 100 riviä ja jokin pikku voitto tuli kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 14:42

Esson baarissa tai kiposkilla... Pääsee fiilikseen paremmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 15:24

Veikkauksen tunnukset on mutta kertaakaan en ole niitä käyttänyt.
Jos jotain pelaan niin ihan tällä samalla jakkaralla istuin kuin nytkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 16:47

Kioskilla,kerran kymmenessä vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2010 - 18:24

Sekä että.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 19:21

Sillon harvoin kun lottoan, teen sen kiskalla.