Onko teillä päiväpeitteessä tai muualla samaa kuvioo/väriä kuin verhoissa.

Avainsanat: verhot päiväpeite

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2010 - 23:21

Tällä hetkellä kyllä, aikaisemmin samat sävyt ovat olleet paikallaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2010 - 21:16

Ostin Lokakuussa ihanan päiväpeiton Turkista..Verhoissa ihan samaa sävyä ja muutenkin makuuhuone sävy sävyyn...Oli kyllä napakympppi ostos..olen olllut erittäin tyytyväinen..
Päiväpeitto on kyllä oikein ihana unelma ihan prinsessainen olo..tosi onnistunut ostos..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 21:47

Minulla on täällä Marimekon Primavera-verhot, joissa kukat ovat violetin värisiä. Ostin myös tänne sohvan samaa väriä, sitten vielä kahvikuppeja Primavera-verhon mallilla. Näin sain suomalaista tunnelmaa tänne Egyptin-kotiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 21:54

Makia kysymys!
On todellakin, makkarissa harmaanhohtava päiväpeite. Rullaverho tosi vanha, hitu oranssi-harmaa yksivärinen. Ja just samaa harmaata-oranssiharmaata olevat verhot. Olohuone on ruskeaa, valkoista ja keltaista. Sisustan aina hitu sävy sävyyn, samoin kuin yritän myös pukeutua. Aina jotain väriläiskää.....huomioksi:)))

Hurjatalla on ihana värimaailma menossa, violetti....aivan ihana!!!! .........jospa keväällä..mullakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 22:05

Makuhuoneesa matot ja päiväpeitto valkeat,tapeteissa ja verhoissa samaa sävyä.Ollaan niinkuin sävy sävyyn sortinsakkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 22:09

päiväpeite,
mikässesitten onkaan,
meidän bunkassa ei ehdi päiväpeittoa käyttämään lainkaan,
komeron hyllylle joutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 22:28

Matto ja verhot viinin punaiset seinät harmaat ja kaapit viinipunaset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 23:27

Parvella ei tarvi päiväpeittoa mutta aluslakana ja tyynyliina kuten pussilakanakin on samaa settiä.
veho on riippuva usesta sadasta nauhasta teollisesti tehty ja rullverho on vamaan sävyyn ja matot on kaikki samaa sarjaa eli sama kuvio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 01:55

Värisävyt täsmäävät, mutta mitään Vallilan settiä en sentään osta.
Ai niin, onhan tässä olohuoneessa juuri Vallilan verhotja niin tapetin väriset, että hädin tuskin erottaa mihin verho loppuu. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 06:29

päiväpeitossa on pohja peessi ja jotain vaalean punaista kuvioo, jot verhot ovat peessit ja matot, paitsi sängyn vierusmatot jotka ovat sit taas sihen kuvioon sopivat, mut välil onkin sit ihan sininen makkari ja verhot sekä päiväpeite menee sävysävyyn..ja keltainenkin makkari on vällillä ..vähän fiilisten mukaan...tekstiileillä kyllä saa vaihtelua aikaiseksi kivasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 10:36

Ei ole samaa värisävyä eikä kuviota. Mutta muuten sopivat seinien ja päiväpeitteiden ja huonekalujen kanssa samaan sävyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 12:03

Sängyn päällä olevissa tyynyissä on päälliset samasta kankaasta kuin verhot ja kyllä se peitekin on sävy-sävyyn, kuten myös makkarin matot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 17:46

Ei oo.
Makuhuoneen verhot lähes mustat ja päiväpeitto nyt keltainen.
Joskus ollut verhot, pöytäliina ja pyyhkeet Marimekko unikkosettiä,
mutta siitä on jo kauan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2010 - 18:17

Kyllä yritän joka huoneessa pitää tekstiilejä muihin sävyihin käypäsenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 02:06

Käyvät yhteen eli samoja sävyjä on, mutta eivät suinkaan ole yksivärisiä ja samanvärisiä molemmat.