Mistä löytäisi vuokraajan tai kunnostajan autiomökille?

(Jossa ei ole mukavuuksia, ja jonka pihaan asti ei pääse autolla. Mutta joka on korven keskellä, metsän rauhassa, muutaman kilometrin päässä keskustasta ja n. 1 km:n päässä tiestä.)

Avainsanat: vuokraus mökki loma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2008 - 00:11

Kyllä tuollaiselle vuokraaja löytyy.
Retkeilijä, erälehti ja Hesari: rivi-ilmoitus riittää, jos hennoat luopua niin hienosta paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2008 - 09:28

Missä mökki on?Saatan olla kiinnostunut ja mieheni on kirvesmies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 15:52

Meillä on mökki saaressa, eli sinne pitää mennä veneellä, ja veneestä pitää vielä kantaa kaikki tavarat mökille, eikä kaikki kaverini sinne haluaisi tulla, mutta itse rakastan paikkaa, koska se on luonnon helmassa, ihanassa rauhassa. Joku saattaisi innostuakkin.

Pistä ilmoitus esim. kaupan tai sanomalehden ilmoituspalstalle, ja korjaajan voisi löytää vaikka sieltä, mistä mökin on ostanut, ja jollet ole ostanut mökkiä sellaisesta paikasta, josta sitä voisi pyytää korjauttamaan tai jos olet saanut ihan valmiina tontilla, voit senkin pistää ilmoitustaululle tai pistää sana kiertämään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 19:16

Jos tätä kautta haet kunnostajaa/vuokraajaa, niin ehkäpä enemmän tietoja, missä päin sijaitsee ko. autiomökki, niin kyllä täältä varmaankin halukkaita löytyis vuokralle sekä/että remontoimaan, luulen ma...