Teetkö nettishoppailuja? Miten tuon nyt muotoilis, mut ymmärrät kuiteskin, tiedän.

Avainsanat: nettiostokset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2010 - 20:50

pariin ostokseen on jäänyt nettishoppailu,
eli malliksi olen ostanut enkä isommasti innostunut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.01.2010 - 18:56

En minkäänlaisia shoppailuja, kattaa netin ja kaupat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 19:16

Kyllä toisinaan netissä shoppailen. Viimeksi olen tilannut vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 19:17

netin kautta DVD-aihioita, valokuvapapereita ja tulostimen värejä joskus tilaan,
mutta en shoppaile sen kummemmin netissäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 19:23

En ole tilannut mitään netin kautta.Shoppailen mielummin kaupoissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 19:56

Tulee tehtyä ehkä vähän liikaakin.Muuten edullista mutta monesti kulut lisää hintaa kohtuuttomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 20:01

En koskaan shoppaile netissä.Teen ostokset kaupoissa ja käteisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 20:01

Juu, kyllä shoppailen vaatteita netin kautta. Olen laiska liikkumaan kaupoissa, saati kokeilemaan.
Aivan niin....Timppa sanoo, että kulut lisää ostoksien hintaa, joka on ihan totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 20:20

En ellei dvd, tulostinväri ja -paperitilauksia, joita niitäkin teen vain yhdestä ja ainoasta luotettavasta paikasta, oteta lukuun. Haluan yleensä nähdä tuotteen kuintuotteen ennen ostopäätöksen tekoa. Näin vältyn ainakin siltä osin epäonistumisilta kaupoissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 20:22

aika harvoin.. mut nyt tunnustan et tein ostoksen yhden moneen vuoteen ja senkin ostoksen saan, jos saan joskus huhti tai toukokuus ...oletin tilausta tehdessäni , et se tulee tuota pikaa.. no saapi sit nähdä tuleex sit laisinkaan..onnex ei ainakaan laskua ole tullut..joten luulen tai melkein tiedänkin , et ei nää netti myynit/ ostot ole minun shoppailu paikkoi.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 20:28

Erikois tavarat ostan netistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 20:59

Just tilasin verhot,päiväpeitteen ja pojalle minikeittiön (2 baarituolia ja pöytä) net Anttilasta. Tuli parissa päivässä ja olin tyytyväinen ostoksiini. En kovin usein tilaa, mutta nyt kolahti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 21:51

Pölynimurin pusseja olen ostanut netistä, niiden etsiminen kaupasta on tosi uuvuttavaa puuhaa. Taitavat olla vähän edullisempiakin siellä. Muuta en muista ostaneeni. Kartana muutenkin kaikenlaista shoppailua, kahdestakin syystä: Ei ole ylimääräistä rahaa heräteostoihin, ja toisekseen minulla on jo kaikkea aihan liiaksikin. Ostoshaluja pystyn tyydyttämään kirpputorilla parilla eurolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 22:38

Juu ,joka kuukausi jtn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 23:14

Jotain pientä on tullut ostettua.
Pari autoa ja muutama motskari. Noista olen kyllä soittanut varmistuspuhelun ennen maksua.
Kameran, kirjoja ja joitain tarvikkeita olen klikannut suoraan koriin.
Ainoa pettymys on tullut kotimaisesta huutonetistä tilatessa. Sain romun puhelimen, vaikka piti olla hyväkuntoinen. Meni 16€+pk:t kankkulan kaivoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 00:36

muutaman hupparin ja kengät olen ostanut

Lisätty: 29.01.2010 - 00:38

vaate ostokset kaupoissa on kauheinta mitä tiedän, varsinki jos joutuis menee johonki ahtaaseen merkkiliikkeeseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 09:42

Silloin tällöin tulee ostettua esim. Hobby Hallista. Sit on harvakseen yksittäisiä ostoksia sieltä sun täältä. Viimeksi ostin Belgiasta jalkahieromalaitteen, kun se tuli halvemmaksi toimituskuluineen ja kotiinkuljetuksineen kuin Suomesta ostettaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 10:40

Kyllä tulee tilailtua netistä vaatteita perheelleni sekä itselleni,kun on hyviä tarjouksia.Tilaan monesti Anttilasta,Elloksellta;Gellbellsiltä,Halensilta, ynnä muusta tämmöisestä luettelosta jos löydän mieluista. Toimituskulut voisivat olla kyllä pienemmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 10:46

Kyllä silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 17:48

Aika paljon.
Usko tai älä, mutta viimeksi tilasin Kiinasta puhelimen.
On sellaisia ominaisuuksia että ei löydy yhdestäkään Nokialaisesta.
On tilattu tavaraa myös Englannista, Usasta, Ruotsista ja tietysti Suomesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2010 - 18:16

Yhdestä - kolmesta puodista ostan netin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 02:05

Ostan nykyään useammin kaupasta kuin netistä, sillä kaupassa vaatetta saa kokeiltua heti ja sen laadun testata. Kirjoja ostan yhä eniten netistä, sillä ovat siellä edullisimpia.