Normiaamiainen?

www.iltasanomat.fi/uutiset/u...os=hl-ul-1
Eikös tuommoisia mene pari lautasellista hotellin buffet pöydästä?
Kotona ehkä riittää kaurapuuro, mutta reissussa tarvitaan kaloreja, etenkin juuri aamulla, että jaksaa rankan retkiohjelman. Sitä vartenhan se buffet on sinne katettu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2010 - 09:48

kunnolla kun aamulla syö niin jaksaa lounaaseen asti, noilla eväillä varmaan pärjäilee puolille päivin

Kysyjän kommentti

Tuossa on piilotettuna kevyttä höttöä sekaan, papuja, sieniä, vaaleaa leipää joka on melkein ilmaa, eiväktä munatkaan kovin töyttäviä ole, mutta parempi tuokin, kuin ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2010 - 05:47

Siinä sitä on todella terveellinen aamu-ateria.Yök!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 06:42

Normaalit autolautan aamupalat.
Aiempia hitituotteita ovat olleet "neliveto", "ketjukolari" ja "lyijytön".
Ne kuitenkin kalpenevat "rekkalastin" rinnalla ainakin ruuan määrässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 06:59

ei kovin kutsuva lautasmalli, ehkä sittenkin vaan kaurapuuro+ mustikkasoppa, voileipä,levite , kinkkuleike , juustosiivu sekä kupponen kahvii...tässä minun aamiainen hyvin pitkälle ...joskus sit saattaa olla paistettua tai keitettyä kananmunaakin ja graavilohta .. mut herkkupäivänä vain... ei siis läheskään jokapäivä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 09:30

pitää syödä että jaksaa...

Ite otan hotelleissa myös marjoja ja hedelmiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:15

Kun joka päivä oikein tosissaan harjoittelee, niin kyllä sitten kohta varmaankin pystyy ahtamaan tuollaisen määrän sapuskaa ( siis ei mitään kunnon ruokaa !) sisäänsä. Sitten onkin kohta sen säköinen, että on hyvin syönyt !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.01.2010 - 10:27

Kyllä tuossa näkyy olevan seuraavan kahden viikon joka aamuinen aamupala. Tuollaisella satsilla ja valikoimalla pärjää kyllä koko päivän. Kotona en missään nimessä laittaisi tuollaisa suuhuni heti aamusta, enkä ehkä vielä päivälläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:29

Kauhea aamiainen mielestäni! Tuosta saa kyllä kunnon ähkyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:30

Söisin tollaisen aterian kursailematta ja kiittäisin,jos jaksaisin.Kotona syön kaurapuuron valion mustikkakeiton kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:32

Vähän vähemmälläkin pärjää. iso mukillinen kahvia tai teetä ja pari leipäviipaletta riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:35

Kyllähän se on se kuituin puuro ja marja soppa .Kahvia kupponen.Siitä se päivä valkenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2010 - 11:08

Kauhean näköinen annos. En söisi missään tapauksessa moista moskaa. Muutaman viikon jälkeen näyttäisi ympärysmitat tosi törkeitä lukemia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 13:07

Hyi... syököön tuollaisia aamupaloja ken tahtoo, mutta älköön sitten jälkeenpäin valittako pahaa oloaan, sairauksiaan, ja ylipainoaan. Itseppähän ovat noita aamupaloja sisäänsä änkeneet. Minä en henkilökohtaisesti moisia aamuaterioita söisi. Kahvi, mehu, puurio, viili tai jugurtti ja leipä riitää minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 15:56

nam. mutta on tuo kyllä aika laiha aamupalaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 16:02

No, tuollaisella aamupalalla pärjäilee parikin päivää.On tosi tuhtin näköinen. Eipä silti, vesi herahti kielelle ihan väkisin, kun katselin kuvaa.Minun aamupalani on pari leivänpalaa, mehua ja kupillinen kahvia. Joskus mysliä tai puuroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 19:18

Ei menisi aamusta alas tuollainen määrä. Sen voisi syödä 2:den päivän aikana korkeintaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 22:07

Varmaan tuollainen lautasmäärä ruokaa aamupalalla taittuu monellakin matkailijalla, jotka ovat eka / toka kertaa paikassa, missä kaikki ruoka kuuluu etuihin. Kotona kukaan tuskin tollaista tekee.
Syödään todella kaikki mitä talo tarjoaa, vaikka väkisin ja ollaan/ko onnellisia?

Minun aamiainen on purkki proactive juoma, vettä, ruisleipä+juusto+leike+kahvi. Toisinaan puuro.

En lukenut loppuun liitettä. Katsoin vain kuvan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 00:55

heh jos mä söisin noin paljon aamulla niin en jaksais varmaa liikkua puoleen päivään mihinkää suuntaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 10:58

3 mukia mustaa kahvia ilman sokerii tietty. sit paahdan joko ruis - tai paahtoleipää kaks siivuu.