onko joku käynyt joskus roomassa?

Avainsanat: rooma italia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2008 - 00:12

Olen ollut perheen kanssa pari viikkoa ja ensi kesänä uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2008 - 22:17

en ole mutta olisi kyllä mielenkiintoinen lomakohde joskus käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 22:23

Kerran olen käynyt (työmatka) , lomamatka suunitteilla. Todella mielenkiintoinen kohde, itse olen pohtinut että parhaat ajankohdat olisivat huhti-toukokuu tai sitten syys-lokakuu, mutta luulen että suostuisin lähtemään sinne ihan mihin vuodenaikaan tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 09:33

Pokani kävi ja pääsi Vatikaanissa samaan kuvaan piispan kanssa.Kuva tietenkin maksoi aika valtavasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 20:26

Kysymys; onko joku käynyt koskaan Roomassa? Voi vitsi kun en malta olla vastaamatta että: kyllä joku on käynyt koskaan Roomassa (sori ittelläni ainakin on niin hauskaa, kieriskelen lattialla). No, asiaan: en ole käynyt vielä mutta haluaisin käydä kylläkin, ja ne tuttavat, jotka ovat käyneet ovat kehuneet kovastikin. Oikeesti haluaisin mennä niihin maihin, mistä on Raamatussa kerrottu, ehkä haluaisin olla egyptologi, vaikka Rooma ei Egyptissä olekaan, mutta samaa asiaa tekemään - tutkimaan, voihan nenä, se olis varmaan hieno kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.11.2008 - 11:33

Olen asunut Roomassa 8 ja puoli vuotta ja Rooma on todellakin uskomaton kaupunki. Niin paljon nähtävää, historiaa jne. Vaikka asuin siellä vuosia, en ole nähnyt kaikkea, mutta paljon sellaista näin, mitä kahden viikon lomalla ei tietenkään ehdi nähdä. Upea kaupunki, jonne kaipaan aina, vaikka nyt asun vakituisesti taas Suomessa. Kaikki tiet vievät Roomaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 16:18

kyllä olen, viime maaliskuussa ensimmäisen kerran ja ensi kesänä uudestaan.