Napsu pätkii aika lailla täälläpäin...

...alkoi jo 17 aikoihin, mistähän se johtuu.
Saattaa puolikin minuuttia pyörittää kun avaa seuraavan
kysymyksen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 20:28

hidasta on, mutta tulee se sieltä sittenkin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 20:34

Hiljaa hyvä tulee....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:46

Olen huomannut saman asian, luulin että vika on minun koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2010 - 21:02

Kestää ikuisuuden kun on vastannut, ennenkuin tulee kysymykset uudestaan esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 21:03

Olin jossakin muilla sivuilla netissä, enkä huomannut mitään outoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 21:21

"Mukavata" kuulla, et muillakin hitailee, luulin kans et joku ötökkä on päässy mun koneille häirittee... sen vaan oon huomannu, jot näit tapahtuu nykyään monin verroin enempi kuin aiemmin... misthän johtunee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 21:39

Onhan Napsussa kaikki virustorjunnat kohdallaan ettei sen kautta pääse omalle koneelle mönkiäisiä ? En välittäisi, mutta minulla ei ole ollenkaan tökkinyt, missähän vika lienee ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 22:09

Kyllä hidastelee tääläkin kone..meinasin je,että johtuu omasta koneesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 22:22

Ainankii Soneralla on ollut ongelmia. Koneeni oli sekaisin kuin sepelimylly

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 22:26

Kyllä on hidasta täälläkin päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.01.2010 - 10:17

Samaa ongelmaa olen minäkin manaillut. Mutta täällä pätkii myös napsukainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:32

Joo tänäänkin on vaikeaa kun pätkii kone. Eilen oli ihan samoin kuin tänään. on toisi inhottavaa kun pätkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:39

Meillä hitailee vähän kaikki silloin, kun mokkula alkaa takkuamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 01:25

mulla on soneran mokkula ja niin on äidillänikin ja kummatkaan ei toimi IKINÄ niinkuin pitäis, joten luulen että vika on sonerassa. sonera on myös aiheuttanut minulle vakavia mielenterveys ongelmia. keksinpäs aiheen seuraavaan kysymykseeni