kuinka vanhoja ootte?

.................................

Avainsanat: vanhuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2008 - 22:16

mä olen 28v.
ja sinä näytät olevan profiilisi mukaan 8v.
saat tietää ihmisten ikiä kohdasta käyttäjät
ja voit sieltä katsella iät, kaikilla ei kyl ikiä näy valitettavasti.
: )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2008 - 22:19

aika paljon eli yli 23 tuhatta päivää olen kerennyt jo taivaltamaan :

"It is 23 582 days from the start date to the end date, end date included"

allaolevasta linkistä löydät laskurin jolla voi laskea kaikenlaisia aikaa ja aikerohin liittyviä juttuja

Lisätty: 11.08.2008 - 07:34

huolimatta siitä mitä laskuri näyttää, ison kuntotarkastuksen loppulausunnossa (alkuvuodesta ) luki 'vastaa normaalisti rappeutunut nelikymppistä' , henkisellä puolella olen vissiin juuri selvinnyt viimeisimmästä buperteetista.

Lisätty: 11.08.2008 - 08:35

kohta varmaan opin oikeinkirjoitustakin: 'puberteetti'

Lähteet:
www.timeanddate.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 22:29

mä olen 17.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 00:54

Minä olen aina ja ikuisesti 25 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 09:34

Olen jäänyt 39-vuotiaan tasolle ja olen siitä erittäin tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 09:36

41 vuotta täytin viime helmikuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 10:44

Tiesitkö ettei naisen ikää saa kysellä, mutta jos kiinnostaa niin voit mennä katselemaan profiilista jos jollakin näkyis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 16:04

Abreulla aika hyvä vastaus ;)

Mutta kun ei ole oma kuva, niin ei kukaan tiedä miltä näytät oikeasti, olet muutenkin varmaan aika nuori...? Joten ei se kai paljoa haittaisi n___n

Itse olen kolmetoista. Henkisesti kolme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 17:13

Mene katsomaan profiilista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 17:30

saahan sitä profiilista katsoa jos uskoo. Itse olen vanha, kohta kuolen, sanovat lapset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 22:00

No, eipä tässä vanhojakaan vielä (omasta mielestä), riippuu miten sitä katsoo, tuijottaako numeroihin vain mieleen/luonteeseen yms. mitä mieltä ite

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 12.08.2008 - 21:59

No sinuun verraten ikäloppu, jos todellakin olet 8. Mutta mieli on reipas ja mielestäni nuorekas (muidenkin mielestä)