Joko pakkaset kyllästyttää vai onko edelleen hieno talvi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2010 - 01:17

Nautin talvesta, kun talvi kerrankin on.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.01.2010 - 19:21

Ei ollenkaan, pitävät minut virkeänä ja työn touhussa. Aamusella aina puun hakuun ja takkaan tuli että tarkenee. Tänäkin aamuna - 28 ainoastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 19:24

Juu, juu. Tympii nää itäsen provinssin pakkaset. Huomiseksikin -25, joka tietää yli tuon oikeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 19:26

Mulle jo riittäis. -10 astetta olisi aika sopiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 19:40

pakkasesta mitään haittaa ole, mutta tuo viima ja pureva kova tuuli menee luihin ja ytimiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2010 - 19:58

On kyllästyttäneet siitä asti kun alkoivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:03

Lapin talvi ei ole ollut normaalia kylmempi.
Viimeöinen myräkkä oli melkoinen, pelkäsin talon lähtevän ilmaan kun niin nurkissa vinkui ja kattopellit kolisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:16

komia on talavi enkä yhtää orota kesää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:20

hieno on talvi, edelleen
tosin tänään tuli vähän ikävä niitä kadonneita raappahousuja,
kun viitisen tuntia kolusin noita tuulisia rantoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:29

Nyt on niin hieno talvi ettei todellakaan kyllästytä, en lähtisi
edes ulkomaille tähän aikaan. harrastan valokuvausta ja olen todella
innokas kuvaamaan luontoa joka päivä, nyt on muuten puissa enemmän
kuin maassa niin metsissäkin on hyvä kävellä.
Tämmöistä talvea ei varmaan toiste näe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:35

Kyllä nämä pakkaset jo riitäisi..tulisi enemmän oltua ulkona...Kivahan se on joka aamu laittaa takkaan tulet,ja nauttia ihanasta lämmöstä sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 21:27

Ei kyllästytä, mut ottaa pattiin, kun menee töihin saa hytistä, töissä saa hytistä, vaik on sisällä, ja kun lähtee töist taas saa palellla, vaik ois kolme kerrastoo päällekäin... kaunista on kyllä muuten sitä en kiellä... mut en taia sit olla näit pakkasimmeisii, sellanen alle -10, mieluimmin alle -5, aurinko paistais, eikä pyryttäis... onkohan se jo liikaa pyydetty:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 22:17

Kyllä alkaa jo vähän kyllästyttää näin kovat pakkaset (-20 astetta ja enemmänkin). Muuten on ollut oikein hyvä talvi mutta pakkasta sais olla vaikka 10 astetta vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 23:02

Eiks kerran saada nauttia kunnon pakkasista ,kun niitä ei täällä Etelä-Suomessa ole,nyt on niin kauniit aluonto ja puut ,kun nissä on lunt aja huurretta,olen ottanu älyttömän paljon luontokuvia,aivan ihanaa.Autot kärsii tästä nähdäään keväällä miten monta suoja kumia menny autosta ,vähintään katsastuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.01.2010 - 01:23

Kyllästyttää ja pahasti. En ole koskaan oikein välittänyt talvesta.
Kovilla pakkasilla yritän välttää ulkoilua niin paljon kuin mahdollista,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 08:34

Hiukka on liian kylmä .
On kuitenkin kaunein talvi , minkä minä muistan.
Ja nyt voi niitä paksumpiakin vaatteita käyttää, ettei ole turhaan ostettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:43

Hienoksi en sanoisi vaan piinaavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:56

Tilataan yhteen ääneen 5 astetta pakkasta . Oikein keskitytään kaikki ,kyllä se tulee.
Onhan tää kautta aikojen kunnon talvi pitkiin aikoihin. Kyllä hyvin muistui mieliini 40- täälläkin mittarissa.Vuosilukua en muista.Lämmitykset oli kovilla joka paikassa.Siperiassa lukemat on toista en käsitä miten tarkenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:00

jos mahdollista, mää vetäisin "joululounaan" marraskuun alussa ja heräilisin joskus maaliskuun alussa. että mää kärsin ja palelen!! ei yhtään hauskaa enää. ei osaa edes olla iloinen kunnei tuu kuraa sisään.