Haluatko työhaastatteluun?

Maksa 300 euroa!
www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....01/1043168

Avainsanat: niin sitä pitää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 18:44

En ole milloinkaan ollut työpaikka haastattelussa joten en varmastikkaan maksaisi siitä että nolaan itseni

Kysyjän kommentti

En päässyt koskaan työttömänä ollessa enkä mee nykkään.
Kerran tosin oli lähellä, konsultti haki hirsitalofirmalle niinden pystyttäjiä. Soitin ja joku korkeasti koulutettu pojankloppi kyseli että onko hirsirakennuskokemusta?
Kerroin että tuolla mailla 50-luvulla teimme niitä itse veistämistämme hirsistä ja kun hirsi oli varattu kaveri sanoi että "haistatettaan". Nostimme hirren toisen selkään, katseli rakoa ja totesi niin kävi kuin isä äidin selkään, ei muuta kuin karvoja välliin ja tappia perrään. Vaarnoja lyödessämme totesi että meiltähän tämä käy kuin luomisen työ. Panispas asialle äkkinäisen ei tulis mittää.
Haastattelija hädissään ettei tarvitse lähettää papareita ja löi luurin korvalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 18:16

Jäisi minulta menemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 18:35

En ole valmis maksamaan siitä .Ihan kuin venäjällä rahastetaan mikä mieliin juolahtaa. Vaikka olisi laitontakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 18:36

Saisivat maksaa minulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2010 - 19:57

En halua, enkä menisi jos siitä maksaa pitäisi. Luin saman jutun tänään nettilehdestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:26

"Ministeriön mukaan laitonta puuhaa"

siinä missä taikuri ihmettelee 'mistä niitä senttejä tulee' ,
kunnon konsultti toteaa 'tuleehan sieltä sentään satasia'

... tekisin muuten itse folioni ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:38

Ei tarvi enään mennä työhaatatteluun..kun on eläkeellä..enkä kyllä maksaisi tuollaisia summia..todellakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:47

Viime vuonna kävin työhaastattelussa, se olikin minun pitkän
työuran huippujuttu, nuori neitokainen kyseli minulta kaikkea, vastailin
hänelle ihan pokkana tietenkin. Minä sain kyllä yliotteen tuosta
työhaastattelijasta ja sain työpaikan mitä olin kalastanut, oikeestaan
minun piti sitä työhaastajaa neuvoa aika paljon, sentäs minulla
oli työvuosia jo takana 40 vuotta. Haastattelu ei minun osalta näin
ollen maksanut mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 21:29

No, en menis, taidanpa perustaa tollasen firman (loistoidea), enkä sitten palkkaiskaan ketään.. hmmmm....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 21:42

Minä voisin ilmoittautua tuohon Joninin firmaan osakkaaksi ja päteväksi työntekijäksi, sillä olen ammatikseni joutunut kyselemään koko ikäni kaikenlaisia asioita !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 21:54

Minä voisin haarakonttorin tänne Turun seudulle laittaa tuohon jonin13 firmaan, osapäiväisesti ,olen ollut pomona ja nähnyt kaikenlaista, mutta ei jonin kauan jaksaisi tänne ajaa ja ei ne työnhakijat mielellään Helsinkiin lähde , palkkiot fifty-fifty, ja käteisenä tietenkin. oikein totta , kauheaa on elämä nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:38

Olen täystyöllistetty eli ei tarvetta... mutta nykyään kun näkee rahanipun(julkisuudessa) tai kuulee rahasta, tulee kummasti kepu mieleen....