Onko televiso-ohjelmissa liikaa mainoksia...

...ja ärsyttääkö ne teitä, nythän mainoskatkoja saa uuden
lain mukaan olla enemmän, eli jääkaapilla käynti tulee samantien
lisääntymään. Kyllähän joku kunnon "katsoja" katsoo mainoksetkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 16:44

Osuitpa hyvään kohtaan. Pistin juuri palautetta Maikkarille, että kyllä te nyt katsojat saatte kaikkoamaan kun mainoksia tulee enemmän kuin itse ohjelmaa (puolen tunnin jakson aikana mainoskatkoja kolme ja kestona 12 min.) Onko tässä enää mitään järkeä?? Minä ainakin katson niin pitkälle kuin mahdollista kaikki Maikkarin ohjelmat nauhoitettuna niin mainokset voi kelata.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 16:47

joo puolet vähintään pois...riittäis loistavasti..siispä ne mainokset ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2010 - 17:03

Ihan liikaa. Tietäisipä vaan mainosten tekijät, että ei niitä kukaan katso. Kaikki menee muihin askareisiin siksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:06

No ihan liikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:39

On niitä liikaa ja ärsyttää, kun kesken jonkun mielenkiintosen leffan, johon on oikein eläytyny, pukkaa yxkakx mainosta ja herättää todellisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:40

Tämänaamun lehdessä just oli juttua,et mainokset on lisääntyneet.Jotkuin mainokset ovat niin erikoisia ettei saa selvää mitä mainostaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:45

Kyllä niitä häiritsevän paljon tulee nykyään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:46

Hyvä että on taukoja mutta kyllä niitä on liikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:57

Liikaa mainoksia jo entuudestaan, saati nyt kun mainoskatkoja vaan lisätään. Mainoskatkojen aikana on tietty hyvä hetki vilkaista, mitä muilla kanavilla on juuri silloin meneillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:59

Ei noissa TV1 ja 2 ohjelmissa ole muuta kuin tulevien ohjelmien tietoiskuja.
Mainostelevisiot saavat olla nimensä veroisia kuka niitä katsookin niin siitähän saavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 18:39

Ainakin tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.01.2010 - 19:19

Tulee ja kyllä raivostuttaa. En minä telkkarilupaa sen takia maksa että katselen mainoksia telkkarista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:20

aivan liika tulee ja aivan turhaaaaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:49

Tosi paljon liikaa..kyllästyttää,kun sama mainos tulee monta kertaa illassa..
Vaihdankin aina kanavaa nykyään mainosten ajaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 22:44

Mikäli mainoksilla saataisiin lupamaksu pienemmäksi, mutta luulisin niiden tulojen menevän muualle kuin katsovan asiakkaan hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 12:13

hyvää aikaa lukea lehtiä