Joko nim. PateT aloitti sen välivuoden?

viimeksi on osallistunut 19.1 napsun palstoille.

Ei ole kirjoittanut tulevat matkat osioon mitään, eikä ole ilmestynyt kuviakaan.

Avainsanat: missä patet luuraa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 20:22

näköjään

Kysyjän kommentti

on tainnut taas alkaa läppäriään napsutella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 16:36

jospa onkin viel reisus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:24

lomille läksi, muistelisin, tuskin nyt sentään vuotta siellä viipyy

(tai sitten työ juoksuttaa ...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:42

Joopa joo,missä pate tee luurannee,ei mitään tietoa ole hänestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:13

16.1 vastasi lottokyssäriin näin:

"Lotto kotimaassa vetamassa seka taalla matkanpaassa;isompi potti;kokonaista 58miljoonaa euroa;olis mahtavaa voittaa just se potti;tosin saisin vain puolet summasta itsell(pitaa jakaa;-);mutta kuitenniin;"

eli PateT on ilmeisesti voittanut sen 58 miljoonaa siellä jossakin, ei silloin ole niin kiire takaisin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:53

Ei ole kyllä todella näkynyt PateT....varmaan nauttii elämästään jossakin lämmön loukussa..
Kyllä varmaan ilmestyy jossakin vaiheessa taas Napsuun.