Oletteko jo nähneet Mona Salinin luksus käsilaukun?

Ruotsissa kamala kohu tästä kyseisestä laukusta.Päältäpäin ei vois uskoa,et laukku ois maksanut 600 euroa.Huonon näkösellä repullakin voi olla kovahinta.

Avainsanat: laukku silmätikku kateus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 13:00

no eipä kyllä uskoisi että niin tyyris on tuollainen pinkki kauppakassi:
www.aftonbladet.se/debatt/ar...6472407.ab

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 13:09

Johan on veskalla hintaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 13:22

Vain lehtikuvissa. Ei nyt kovin kallis ole, mutta sehän ei ole suinkaan nahkaa vaan jotain muuta materiaalia. Itselläni on kyllä suhteessa kalliimpia laukkuja (ei Vuittonia) ja ne ovat nahkaa.
Demarin imagoon ei luulisi sopivan briljailla Vuittonilla!! Mutta Salinhan käytti "ansiokkaasti" luottokorttia aikoinaan, joutui siitä syystä "hyllylle"... siis henkilö erotettiin luottokortista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 14:47

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 16:40

Ei ole hääpösen näköinen laukku..mikähän siinä laukussa maksaa..
Minullakin olevinaan niin hieno laukku mistä tykkään...maksoi muuta vuosi takaperin 12euroa Las Palmasissa..ja on ollut jatkuvassa käytössä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:00

Voi hyvät hyssykät. Näin kuvan laukusta. Mitä siinä nyt on niin erikoista. Jos joku tykkää laukusta, niin hyvä, jos joku taas ei, niin sekin on hyvä. Niin monta mieltä, kuin miestäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:44

näinhän se on,

maailmassa on kaksi todella räikeästi ylihinnoiteltua tuotetta,
naisten kengät ja käsilaukut (hinnalla ei ole mitään tekemistä materiaali ja tuotantokulujen kanssa)

kohtuuhintaisiakin löytyy, mutta niin kauan kuin tähtitieteellisesti hinnoitetuille löytyy ostajia (ja niitä näyttää löytyvän), ihmettelemistä (ja kadehtimista) piisaa tavallisen kauppakassin kiikuttajalle ...