Onko sinulla tehosekoitin ja mitä sillä teet?

Mie olen tehnyt marjapirtölöitä,joskus jopa majoneesia,mutta liian harvoin laitetta tulee käytettyä.

Avainsanat: tehosekoitin pirtelöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 12:10

En sitä paljoa käytä, pirtelöitä pikkuihmisille joskus teen, ja yleiskonetta olen 2 kertaa käyttänyt , en kaikenlaisista vempaimista välitä, vaikka minulla monenlaisia on, olen ne laittanut pimeimpään kaappiin pois silmistäni pölyä keräämästä, ja mieluummin teen käsin kaiken.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 12:23

on, jotain mössöä joskus tehdään sillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 12:35

Meidän tehosekoittimemme on kesäisin kovassa käytössä. Teemme sillä silloin useampia kertoja kuukaudessa erilaisia virkistäviä juomia ja pirtelöitä erityisesti pojallemme. Näin talvella tehosekoitinta tulee käytettyä aika harvoin ja silloinkin etupäässä salaatinkastikkeiden, tai majoneesin tekoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 12:36

Perunamuussin tekoon ja saman vekottimen vispiläpäällä vaahdotan kerman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 12:47

enimmäkseen kaapissa nököttää hyllyllä tyhjänpanttina. hyvin harvoin viimeaikoina ollut käytössä.
joskus se tullut hankituksi on sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 16:40

Sain juuri syntymäpäivälahjaksi monitoimikoneen, jonka tulin sitä ennen haukkuneeksi jonkun kysymyksen yhteydessä ;D No, asia tuli uuteen mietintään ja olen sillä nyt raastanut kaalia ja porkkanaa salaatiksi mutta ei sitä kyllä jaksa joka päivä syödä. On enemmän kyllä suurperheen hommia mutta nyt kuitenkin omistan sellaisen. Tehosekoitin ei ikävä kyllä kuulu tähän monitoimikoneeseen. Olen pirtelön ystävä joten sitä nautitaan jatkossakin vain sitten McDonalds-käynneillä.

Jos jollain on hyviä vinkkejä mitä tehdä monitoimikoneella, joka raastaa ja viipaloi niin otan mielelläni vinkkejä vastaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 16:59

Sehän on aivan verraton kerman vatkaamiseen suoraan purkissa, perunamuusi tuleaa nopeasti, kasviskeitot, vauvanruoat, tomusokeriakin olen joskus tehnyt sillä. Pippurit jauhaa hienoksi alassuin olevassa lasissa, muutamia käteviä kohteita mainitakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:33

joku sellanen vekotin on. sain sen yli vuosi sitten lahjaksi ja täytyy tunnustaa että en oo kertaakaan sitä käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:37

Muussaan marjoja ja teen pirtelöitä. Varsinaista keittiökonetta meillä ei ole, mutta hankinnassa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.01.2010 - 19:12

Lähinnä porkkana- ja sosekeittoja teen sekoittimellani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 21:10

Aika vähän tulee käytettyä..mutta vihannes-sosekeittoja sillä olen soseuttanut..ja kun siihen kuuluu yleiskone samaan..niin raasteet tulee kätevästi..ja jos viipaloi enemmän.... kurkkuja kesällä,kun säilöää viipalekurkkuja on kätevä...Pullataikinan teen koneella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 23:16

On ja pääasiassa sekoitan lettutaikinan turpoamaan.Aika vähälle käytölle jäänyt viimeaikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:30

Ei ole enkä hanki koska en tiedä mitä sillä tekisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 12:21

lahjaksi saatu Magimix ,
aika vähäisellä käytöllä