Vaihdetteko puhelin-liitymää,jos teille tehdään hyvä tarjous?

Ilmaisia puheaikoja esim...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 12:57

En aijo . Se liitymä mikä minulla on on todella edullinen niin puheluhinnoiltaan kuin kuukausimaksujen osaltakin eikä sen vaihtamiseen ole tarvetta, ei ainakaan ennekuin löytyy joku vieläkin edullisenpi ja luotettavampi liittymä.

Kysyjän kommentti

Näin minäkin olen ajatellut..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 09:43

En vaihda, sillä niin hyvää tarjousta ainakaan soittelijat eivät pysty esittämään, koska heillä ei ole naruja tänne. Aion elää pidempään mitä niiden ilmaispuheajat on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 09:52

En vaihda minulla on nyt hyvä liitymä missä aion pysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 09:59

mulla on saunalahden tosiedullinen liittymä,
1 puhelu maksaa 0,056 puhun vaikkapa 23t 59 min ( ellei katkee välillä ).
ja kk maksu jotain 4 €
noita littymiä ei enää myydä, kesällä loppuu 2v sopimus,
sitten on keksittävä joku uusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 10:00

paljon nuo tyrkyttää, mut tämä nykyinen kuuluu joka paikas , niin enpäs ole vaihtan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 10:09

joskus olen niin tehnyt, mutta ei nyt tarvetta vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2010 - 10:20

Ei mitään tarvetta vaihtaa. Nykyinen on ihan hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 10:29

En vaihda, olen nykyiseen liittymään tyytyväinen. Aika usein kuitenkin tulee noita tarjoussoittoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 10:56

EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 11:03

En vaihda, pysymme Sonerassa,meillä on myös laajakaista sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 11:29

En vaihda, koko ajan on ollut Soneran liittymä, siitä asti kun matkapuhelimia on ollut olemassa. En kaipaa ilmaisia täkyjä enkä halua sitoutua toisaalta mihinkään firmaan koska en puhu itseäni konkurssiin. En siis tarvi ilmaista puheaikaa.Ei ole mitään ongelmia ollut TeliaSonerankaan kanssa.

Lisätty: 28.01.2010 - 10:51

Säästyn tarjouksilta kun numeroni on suojattu enkä ole operaattoria koskaan vaihtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 12:08

kun viimeksi olen vaihtanut liittymää tein sen s-bonuksen takia. siltikään en maksa kuin siitä mitä puhun + kk maksu. elikkäs mitään ziljoonaminutti kytkyihin ei jaksa ruveta. puhun niin vähän että kolmen kk´n välein tulee jotaan kolmen kympin maksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 13:12

En, työnanataja maksaa puhelinlaskuni enkä totta puhen edes tiedä, minkä operaattorin liittymä minulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:25

Emmä jaksa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:34

en. dna prepaid on ihan hyvä ollut. ei tuu laskuja kotiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 18:57

En oo vaihtanu ainaskaan vielä. Katotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.01.2010 - 19:09

Kahta en vaihda: toinen on Sonera ja taitaa se toinenkin olla Sonera.