Kysy vaikka täältä...

Suomen poliisi avasi sivun Facebookiin;
www.tietokone.fi/uutiset/suo...mpaign=rss

Lisätty: 27.01.2010 - 07:14

Pappi tätini hautajaisissa kyseli ammattejamme ja sanoi vainajan veljelle että sinä sitä olet nähnyt sitä elämän laitapuoltakin, kun oli rikospoliisi.
Setäni tuohon että kaikkien muiden kanssa tulee jotenkin toimeen mutta 3 kk meressä maanneet pojat on niin liukkaita että käsi vain jää käteen.
Pappi vaihtoi pöytää.

Avainsanat: poliisinpoika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 17:14

Olen ollut poliisin "fani" jo pitkään Facebookissa. Tuli kommentoitua mm. Sellon ampumisten aikaan ja talviliukkaiden alkaessa yhtä sun toista. Musta se on ollut hieno tapa lisätä näkyvyyttä ja keskustelua. Ei se toki mitään tärkeitä juttuja varten ole

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 07:06

joo tutustuin jo aikasemmin nuihin sivuihin... piist..kuiskaa. et...eilen kyläilin poliisin luona...(tädin mies)..;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 08:00

jos poliisille asiaa, niin kauankohan kestäisi facebookin kautta saada poliisin apua,
mieluummin asioin puhelimitse tai käyn poliisilaitoksella jos tarvetta poliisin palveluihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2010 - 10:18

Hyvähän se on, että jossakin näkyvät. Eihän niitä tavallinen ihminen tuolta tien päältä enää kiinni saa. Korttelipoliisitkin kun hävisivät ties minne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 11:38

Jos tulee asiaa poliisille soitan hätänumeroon,jos asiani niin vaatii.Muussa tapauksessa menen paikkakuntani poliisilaitokselle.Välikäsiä en halua käyttää.