helppoa rahaa?

mitä mieltä olette? ostat sytkän hong kongista 4 dollarilla (2.80euroa) ja myyt sen suomessa noin 7-13 eurolla. olen löytänyt sivun jossa on ilmainen postikuljetus ja olen tiennut tällä keinolla 2 kuukaudessa noin 200-250 euroa!! kaverit on tyytyväisiä että saa laadukkaita sytkiä halvalla (suomessa maksaa hyvä sytkä 15-20)

Lisätty: 27.01.2010 - 00:51

siis olen JO tiennannut 200-250 euroa... ja tilaan 20e lisää ja myyn 50 pois

Lisätty: 27.01.2010 - 00:55

tuli kirjotus virhe siis 3 kuukaudessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 01:02

Miten paljon sulla on kavereita ja mihin ne niitä sytkiä mahtaa käyttää :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 00:37

Voit kyllä kokeilla mutta voin kokemuksesta sanoa että helppoa rahaa ei ole olemassakaan.oletko valmis myös nielemään tappiosi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 00:40

Ei taida onnistua..mutta voithan kokeilla..rahaa ei nykyään saa mistään helpolla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 06:38

onnee yritykselle, mut olethan selvillä , mitä kakkea kuuluu yrittäjyyteen.. jos et niin tutkippa tuolt netistä... eipäs tule matkan varrelle yllärei....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 07:05

Rahamies ei huutele ja panomies ei suutele muista se.

tuota menoa sinulla suuret verovelat ym niskassasi, kyllä sossut pitää siitä huolen.

Lisätty: 27.01.2010 - 07:55

Rockefeller jakoi ilmaiset öljylamput ihmisille ja myi kalliin öljyn lamppuihin.
fi.wikipedia.org/wiki/John_D...ockefeller
Kuoli ökyrikkaana miljardöörinä.
Siinä yritysideaa sullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 07:43

Yrittäjyydellä ikärajana on yleensä 18 v. Mutta alaikäinen voi toimia Yksityisenä elinkeinonharjoittajana. Useissa tapauksissa tämä edellyttää alaikäisen edunvalvojan (yleensä huoltaja) suostumusta, joten kaupparekisteri-ilmoitus on sekä alaikäisen että edunvalvojan allekirjoitettava. Jos edunvalvoja haluaisi ryhtyä alaikäisen puolesta harjoittamaan elinkeinoa tämän lukuun, hän tarvitsisi maistraatin luvan.
Myös avoimen yhtiön ja kommandiittiyhtiön yhtiömies voi olla alle 18-vuotias, jos hänen edunvalvojansa edustaa häntä yhtiöön liittymisessä ja edunvalvojalla on toimenpiteeseen maistraatin lupa.

tuollapa lisää tietoa:
www.vaske.fi/elamanevaana/vastaus1.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 07:46

Entäs sitten kun kaikilla kavereilla on jo sytkät, loppuuko yritys siihen vai vaihdatko tuotetta, kait siel on muutakin mitä kavereilla ei vielä ole, myy heille koko arsenaali, ensin sytkäri päätyen taulu TV;en , anna luovuutesi lentää, niin teki Kalle ANTTILA aikoinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 11:45

Hylkää mielestäsi moinen höpötys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 15:25

Yrittänyttä ei lannisteta. Hyvä hyvä.....Muista että helppoa rahaa ei ole kunin Lottopotti jos osuu kohdalle.Hyvät ideat ovat aina kokeilemisen arvoisia.Raha on kireessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.01.2010 - 19:05

Yrittänyttä ei laiteta. Hanttihommat saat näemmä kohta jättää sikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 20:32

Mielestäni saa tienata jonkin verran "verovapaasti"ennenkuin tienistit katsotaan liiketoiminnaksi