miksi vaasasta ei löydy 31 vuotiale ja vaapale miehele tyttöystävää ole rehelinen ja luotetava ja vaapa mies käyn salila ja uimasa

olen töissä vaasanaikuiskolutuskeskusesa ten lumitöitä hiakoitus haravointi nurmikon leikku tyttöystävää puttu elämältä ota yhteytä minun jos kiinostta minut ikä toivomus on 31 vuotias tyttöystävää vaasasta päin jukka hyyppä

Avainsanat: tyttöystävää vaasasta päin 31 vuotias tyttö ota yhteytä minun jos kiinosta minut vaasasta päin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

uma
Vastattu: 10.08.2008 - 21:37

No voi hyvänen aika! Jos ne tytöt ei käy uimassa ja salilla sun kanssa yhtäaikaa. Pitäisikö sun hakeutua sellaiseen paikkaan missä saisi enemmän kontaktia toiseen sukupuoleen. Tanssitko? Vaikka tansseihin . Tai kirjeenvaihto ilmoitus esim. lehteen. Mutta jos se kohtalo ei vaan viellä ole kävellyt sinun eteesi. Odottele, toimi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2008 - 09:36

Uskon kohtaloon.Joku päivä se oikea tulee eteesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 16:09

Jos kukaan ei ole tullut viereesi flirttailemaan, ei ihme. Älä ole niin kärsimätön, ja niinkuin uma kehottikin sinua tekemään, mene jonnekkin tansseihin. Kyllä se siitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 17:20

Ootko sosiallista sorttia? Jos olet niin käy vähemmän uimassa ja salilla. Käy sellaisissa paikoissa, tapahtumissa ja juhlissa missä käy paljon ihmisiä.