Minkälaisia kuvia laitatte Facebookiin itseltänne?

???.

Lisätty: 26.01.2010 - 19:12

Minulla on eräs kaveri jolla on omasta koirastaan
ainakin 200 kuvaa. Olen joskus kysynyt miksi niitä noin kauheasti
pitää olla. Koira istuu, koira syö, koira katsoo ym samantapaisia. Huh.
huh. minä tuumailen aina, on siinä todella luova tyyppi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 18:30

en minkäänlaisia, ei ole minun juttuni koko FB

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 18:28

vasta liityin siihen. ajattelin esim maisemakuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 18:41

monenlaisia kuvia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 18:53

kaikkia muita, mut en itsestäni naama kuvia ja se johtuu ihan siit, ettei kamera hajois niitä ottaessa .. :) no en kyl muitakaan paljastavia kuvia ...maisemaa ym..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 19:12

En laita kuvia olenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 19:34

no tietenki sellasia missä ollaan ilman housuja ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 19:59

no tuskinpa facebookiin ahterinkuvat sopii, vaikka se toisilla onkin se parempi puoli
itse en kyllä laita mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 20:22

muutamia kuvia 4kpl yht. itsestäni ja hauvasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 20:41

Näppäile nimi Tero Glad niin jotain näet......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 20:55

Mulla on ainoastaan profiilikuva.Sen perusteella ei mua kyllä tunnista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 21:29

En minkäänlaisia. Mutta jos laittaisin kuvia, niin ehkä yhden itsestäni ja yhden koiristani. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 21:34

profiilikuva on. koirasta muutama oli mut poistin ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 22:09

Talvikuvia oon laittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2010 - 22:28

En minkäänlaisia laittanut silloin kun siellä vielä olin. En ole enää niillä sivuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 00:57

Minusta, minusta ja miehestä sekä meidän lemmikeistä. Lisäksi on yksi albumi, johon olen kerännyt kaikkein parhaimmat kuvani noin yleensä. Yhteensä niitä on parikymmentä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 08:04

Eihän facebook ole tarkoitettu valokuva näyttelyksi, jotkut kuvittelee että minun lomakuvia missä notkun kännissä pöydässä, tai juuri nuo raivostuttavat koira ym kuvat kiinostavat yleensä ketään, facebookissa pyritään luomaan kontakteja ihmisiin ei valokuviin, profiilikuva riittää, jos sitä ei ole valmis sinne laittamaan ei koko facebookista ole mitään hyötyäkään koska kukaan ei vastaa vain kuvatonta sivua käyttävälle (piiloutuen) (huomaat sen ajastaan itsekkin keille vastaat) etkä pääse itse sen pitemmälle kuin tuijottamaan omaa kuvatonta sivua jos sinulla ei ole kavereita siellä, siis, valokuvat ja typerät videolinkit youtubeen jättäkää pois ei ihmiset siellä sen takia ole että hyppäisivät jokaisen sinun mielestä hyvän linkin perään, siellä etsitään kavereita ja muuta kivaa, siis rohkeasti kuva esiin ja baanalle, tai muutoin laittele kuviasi muualle eri foorumeihin niitä on siellä muutama miljoona pitkin nettiä,,,- Kaikki feissaa -

Lähteet:
www.yleiset-typeryyksiä-estä...etissä.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 10:05

Omien kotieläinten kuvia on minulla ollut.Omia kuviani en laita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 15:06

Itsestäni ja vähän muistakin, lemmikistä, luontokuvia paljon, jotta muualla asuvat näkevät millaista täällä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 16:53

Arnipopasta otettuja kuvia sekä erilaisia otoksia matkan varrelta. On vielä vähän vaiheessa kun en ole vielä kauaa naamakirjassa ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 18:08

En ole naamakirjaihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 19:07

En oo vielä ehtiny harrastamaan kyseistä juttua.