Voisitko mainita kolme asiaa, jotka mietityttävät Sinun tulevaisuutta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 17:14

Oma terveys miehen terveys ja mieheni lomautus.Hyvin perhekeskeisiä nämä minun huolenaiheet,mutta omasuu on lähempänä,kun kotinsuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 17:12

terveys
puolison terveys
ja lähimmäisten terveys ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 17:14

Tulevaisuutta ei kannata surra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 17:24

En mieti tulevaisuuttani .Elän hetkessä tässä ja nyt. Joskus jos joku asia painaa niin mietin.
Mietin sen loppun.Ja teen sen eteen mitä on tehtävissä.
Kauhean paljoa ei eteenpäin kannata ajatella tässä iässä ,missä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 20:10

mitäpä noita tulevia murehtimaan,
senverran olen katsonut asioiden perään että
aamiainen, lounas ja päivällinen ovat jotenkin varmistettu jatkossakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 20:27

terveys, oma ja lasten
lasten tulevaisuus ja pärjääminen
maailmantilanne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 21:00

Terveys on tärkein..
Lasten tulevaisus..
Voisi vaikka jossakin vaiheessa asua talvet..jossakin lämpimässä..ja kesät Suomessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2010 - 21:18

Rakkaus, terveys ja työ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 00:53

Telakkaongelmien vuoksi minunkin mieheni lomautetaan, mä ponnistelen saadakseni sen verran töitä, että eletään sillä ja kolmanneksi ollaan mietitty mahdollista muuttoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 08:37

Ei kannata miettiä asioita joille ei mahda mitään. Kokonaisvaltaisesti ja järjellisesti eläen syntyy aika tasapainoinen elämä eli sen voi ainakin itse omalle elämälleen tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 10:32

En yleensä turhia mieti, mutta mainitaan nyt kolme: 3. maailmansota, puolison mahdollinen kuolema, työttömyys. Näitä tulee joskus mietittyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:50

Elän tätä hetkeä, en märehdi menneitä enkä mieti tulevia.
Mutta jos nyt jotain . . . niin terveyttä, rakkautta ja rakkautta tulevaisuuteen =)