Täytyiskö napsuun perustaa digitaalinen hautausmaa?

jos joku Napsulainen sattuis kuolemaan niin jää jälki jonnekin.

(täällä vaan kysellään täytyykö toimimattomat jäsenet erottaa)

Lisätty: 26.01.2010 - 13:17

Naamakirja on kehittyneempi?
www.digitoday.fi/data/2009/1...0922796/66

(Ne kissojen hautajaiset on akkojen höpötyksiä)

Avainsanat: in memory

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 20:54

Ei pitäis ! Voi joutua elävältä haudatuksi jos vaikka on pidemmällä lomalla / tauolla !
Ei olis miusta yhtään mukava juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 12:30

... niin ja virtuaalihautajaiset ...
( kyllähän ainakin monilla eläinsivustoilla on " In Memorian" )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 12:53

Empä tiedä..Oishan se kiehtova ajatus jos täällä Napsussa olisi digitaalinen hautausmaa ja virtuaalihautaukset. En vain jaksa uskoa että nuo jutut kiinnostaisivat kovin kauan aikaa jäseniä. Lopulta kuitenkin tästä hautausmaasta tulisi unohdettu alue johon joku kone kävisi kuolleet kipaamassa tunteettoman kylmästi vain siksi , että he eivät ole oleet vähään aikaan liikkeellä Napsumaan eri osissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2010 - 13:22

Ei tarvita sellaista hautuumaata. Ja mistä sitä tietää kuka on kuollut, kuka muuten vaan häippässyt sivuilta. Ehei, ihan typerä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 13:49

Eettisesti kuollut ajatus - ajatus napsuhautausmaasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 13:52

Taitaapi olla hiukkasen pienempi joukko, joka täällä on aktiivinen, kuin naamakirjassa?
En juuri välittäisi omaisteni vaivoiksi jättää edes mitään nettifoorumia seurattavaksi.
Jäisivätkö kysymykset, vastaukset ja privaattiviestitkin heidän luettavakseen? Siinä saattaisi joku vetäistä hazardimaisen kirjoituksen, että "tuollainenko tuo oikeasti olikin?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 14:29

jos joskus satun kuolemaan,
ja siitä ennakkkon tiedän,
ilmoitan lähteväni ja poistatan itseni näiltä sivuilta
jos se lähtö sattuukin yllättäen, niin sitten se on ylläpidon ongelma missä vaiheessa siivoavat jälkeni

joka tapauksessa en haluaisi että minulle ruvettaisi tänne kuoppaa kaivamaan, kun ei kaiveta muuallekkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 23:35

Joku voi olla vaan tauolla..niin ei tarvise haudat..meitä napsulaisa.