Nyt sit aivokalvontulehdusta jälleen suomessakin kun lapsia kuollut siihen luin ilta-sanomista,oletteko lukeneet? mInusta on kauhe

eta menettää lapsi tämmöisen sairauden takia.Oman lapsenmenetys on kamala asia mitä ihminen joutuu kokemaan ,nyt sit samassa perheessä toinenkin lapsisairastunut siihen.Kauheaa kun ajattelee miten vanhemmat jaksavat. Varmaan rankkaa on.

Avainsanat: aivokalvon tulehdusta jälleen suomessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 12:10

Kuoli oma lapsi mihin tahansa se on aina vanhemmille tapahtuma jonka järkyttävyyttä ei voi sanoin kuvailla. Se on tätä jo silloinkin kun lapsi on vielä kuolinhetkellään äidin kohdussa. Lapsen menettämisestä toipuminen vie jokaiselta vanhemmalta oman aikansa ja on jokaiselle onanlaisensa prosessi. Lapsen menetyksen aiheuttaman surun kanssa voi oppia elämään, mutta sitä ei voi koskaan unohtaa. Siksi minusta surusta ei pitäisi tehdä minkkäänlaista mediajuttua. Omakohtaisten kokemusteni kautta tiedän mistä puhun. Näistä syistä en todellakaan pysty hyväksymään sitä että aivokalvontulehdukseen sairastuneesta ja kuolleesta kuolleesta lapsesta julkaistiin lehtijuttu Ilta- Sanomiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 11:06

Voi kun tietäistitte mihin kaikkeen lapsia kuolee miksi....

Lisätty: 27.01.2010 - 08:46

Tieto asiasta on tullut medialle vanhempien kautta, kukaan muu sitä ei ole kertonut. Mutta se että aivokalvontulehdusta on nyt Suomessa, on kyllä faktaa eikä sitä ole tarpeen peitellä. Yksityiskohdat asiasta ovat ikäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 20:34

Kamalaa on, ei siitä toivu koskaan, ehkä joskus oppii elämään asian kanssa. Ilta-Sanomien uutinen ei asiaa millään lailla ollut halventava tai paha, hyvä että asia saatetaan suuren yleisön tietoon, vaikka tautitapauksia ei ole (ainakaan vielä) enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2010 - 21:08

Ainahan noita sairauksia tulee ja menee, ja valitettavaa on että niihin menehtyy myös lapsia. Suvustani on menehtynyt viisi vuotias poika vuosia sitten myöskin aivokalvontulehdukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 23:36

On kyllä järkyttävää..minäkin luin lehdestä..kyllä oman lapsen menetys on kamalaa.