Syötkä enemmän talvisin eli onko kaloriamäärät suurempia?

Itse en tunnusta moista mutta lämmin ruoka on kylmillä ilmoilla tarpeellisempi kuin kesällä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 22:52

Talvella "kuuntelen" elimistööni, joka vaatii (=suorastaan huutaa) rasvasempaa ja kaloripitosempaa ruokaa... johtunee siitä, että kylmä ilma "haluaa" rasvakerrokseni "suurenevan" pärjätäkseen täs kylmäs arktisessa ilmassa ja mitä lämpimämpi ilma, sitä kevyemmät eväät...:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.01.2010 - 10:23

En syö sen enempää talvella kuin kesälläkään. Ihan samat määrät riittää vuodenajoista riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 11:01

Ei enempää määrällisesti mutta ruoat ovat osin hieman erilaisia eli pataruokia enemmän ja liharuokia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 11:09

Enemmän liharuokia. Itse pärjäisin kasvis ruuilla, mutta on miehiä, ne rupee puriseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 14:51

en.. ku talvella yritän päästä kesäkuntoon ja kesällä ei oo niin väliä mitä syö.. ja ku mäkin oon taas menossa amerikkkaan niin ei siellä katota mitä syödää n:P

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2010 - 19:31

Suurinpiirtein on samat kuin kesälläkin. Hienoista painonnousua on aiemmin tullut talvikuukausina, nyt mennyt toisinpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 20:12

Ehkä ruokavalio on niin erilainen että on vaikea verrata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 21:12

Syön talvellakin paljon salaatteja ja sosekeittoja..mitkä on kevyttä-syömistä..ei tule talvella enempää kaloreita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 18:32

Ei nälkä ole kiinni vuodenajoista, silloin syödään kun siltä tuntuu oli kyseessä joulu tai juhannus.