Lihavien lisämaksu puppua?

uutiset.halvatlennot.fi/inde...su-puppua/

Lisätty: 26.01.2010 - 03:34

jatkuu muutaman tunnin kuluttua. koettakaa kestää ilman kommentejani?

Lisätty: 26.01.2010 - 10:04

Käytäntö on ollut KLM lentoyhtiön käytössä jo vuodesta 2005, jolloin lihaville asiakkaille tarjottiin ensimmäisen kerran mahdollisuutta ostaa kaksi paikkaa 25% hinnasta. Nyt tuo hinta on kotettu 75 prosenttiin. Ei ole pakko ostaa!

Avainsanat: läskiverot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 08:52

Jos vie kaksi paikkaa koneessa, niin ok. Entä jos on esim. 220 cm pitkä ja erehtyy painamaan esim. 110 kg, onko muka läski? Toisaalta kirppujakin vois sakottaa hukkatilan varaamisesta; siis vain keskipituisille ja -painoisille lentomatkailua normaali hinnoin, m 176 cm / 75 kg (Katainen),
167 cm/55 kg (Pumpanen?).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 09:04

on kyl vaikeaa kestää....mut eik siin ollut , et jos lento on melkein tyhjällä lennolla ,niin ja sit haluiskin lentää esim. sesonki aikan.. vai onk se si nii, jot lihavat voiva matkustaa ain vaan sillo, ko ei ol muit matkustajii ja saa sit toisen penkin ilmasex...no en ny kerrenny ihan sanasanaa tuot lukea.. kiirus pukkaa taas ...ei kyl lentämään .. no eipä ne koneetkaan ilmas pysy, ei sen puoleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 18:18

Valtaosa ihmisistä on kuitenkin sitä mieltä että jos ahteri vie kaksi penkkiä niin sitten myös maksetaan kahdesta penkistä. Olisi aika hirveä tilanne jos "normikokoinen" joutuisi kahden sumopainijan väliin, eihän siihen edes mahtuisi...