Miten koirat suhtautuvat kenkiin?

En ole koskaan nähnyt koiraa kengät jalassa,ois kyllä hauska nähdä.

Avainsanat: koira kengät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2010 - 20:49

Lapsuudestani muistan ,kun naapurin dalmatialaisella oli oikein kengät ja se tepasteli niillä ylpeenä.... :o)

Kysyjän kommentti

Se koira on ollut varmaan hyvän näköinen kengät jalassaan.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2010 - 19:34

En ole minäkään varsinaiset kengät jalassa olevaa koiraa nähnyt mutta jotain töppösen/villasukan näköisiä tassunlämmittimiä niillä näyttää olevan. Aika hupaisilta näyttävät takki päällä ja töppöset jalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 19:34

Hi..hii.. en ole minäkään nähnyt kenkiä niillä jalassa mutta koiran suusta pelastanut useamman viimeaikoina...
Joten jos kysyt suhtautumista: niin suurella intohimolla etenkin silloin kun pitää saada emännän huomio tehokkaasti itseensä koiruuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 20:23

en ole minäkään nähnyt, mut noi vauvva koiruudet tyttären luona , suhtautuivat oikein antautumuksella pureskelemaan minun kenkiäni...eivät saaneet tuhotuksi vielä niitä ,heitil kun ne hampit viel niin pikkuiset .. mut ovat noi koiranpennut sit söpössii...:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 20:47

Melkoisen suurella varmuudella olet kävellyt samoja kohtia tiellä missä muita koiria on tallustellut ja joskus voinut koiran vanhan pissan päältä kävellä..Hajut jää pohjiin ja tietysti ne koiria kiinnostavat ja siinä voi kengät vähän kärsiäkin.Koirahan elää pitkälti hajujen maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 21:22

Muistui mieleen naapuruin koira joka oli pienestä asti tykästynyt isäntäväen kenkiin ,sukkiin ja töppösiin.
Tietysti rupesivat parjaamaan Rollea ja pisti komennon päälle.Et syö näitä prkle...huuto kuului kauas asti ........
Rollepa keksi lähteä naapuriin 2km päähän ,kun maalla ollaan.Siellä isännän kumiteräsaappaat ulkokuistilla .Rolle nappasi hampaisiin toisen saappaan ja kiikutti kotia.
Se asia ei sille isännälle koskaan selvinnyt kuka saappaan oli vienyt .Mutta kuului kyllä tänne pitkänaikaa puheena.
Kaikki oltiin tietämättömiä asiasta.
Tämä samanen koira otti partiolaisten eväätkin niiden repuista ,toi makkarat kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 22:00

Meillä on kaikilla koirilla töppöset näin talven varalle ja ihan hyvin niihin suhtautuvat, kunhan ensin tottuivat. Aluksi nostelivat vaan tassujaan eikä kävelystä meinannut tulla mitään mutta nykyään ne ei enää menoa haittaa. Pienet tikkujalat kun jäätyy hetkessä kovemmilla pakkasilla, niin tossuista on ollut meille suuri apu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 22:12

Suurella rakkaudella ainakin minun kenkiini. Olen yhden jos toisenkin kerran napannut ne siskoni koiran suusta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 02:53

Ennen muinoin kun oli koiranpentu 50 v sitten muistaakseni piilotteli eteisestä kaikki kengät ympäri kartanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2010 - 19:15

Meidän koira ei niitä jalkoihinsa tahtonut mutta suuhunsa kylläkin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 23:53

Eipä ne korat taida oikein kenkiä haluta jalkaansa...aika hankalat olisi koirilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:41

Olen nähnyt koirilla kenkiä, syksyllä kun on kuraista kadulla. Myös talvella olen nähnyt talvikenkiä, kyllä niillä näyttävät menestyksekkäästi tassuttelevan. Ei kovin tavallista mutta niitä on kuitenkin olemassa ja käytössä.