Erittäin paha ryppy rakkaudessa? uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/a...A4%C3%A4+e

Lisätty: 25.01.2010 - 11:29

Eikös joutsenet perusta elinikäisen liiton ja ole siis yksiavioisia.

Lisätty: 25.01.2010 - 11:43

Eipä tosiaankaan auennut tuo linkki, mutta tässä tämä asia noin lyhyesti ja ytimekkäästi:

Kun Sarindi-niminen urosjoutsen palasi kesänviettopaikastaan Siperiasta uuden naaraan kanssa, tutkijat olettivat sen Saruniksi nimitetyn partnerin kuolleen. Hämmästys oli suuri, kun myös Saruni palasi piakkoin uuden kumppanin kanssa. Ennen eroaan Sarindi ja Saruni olivat olleet yhdessä kaksi vuotta.

Tarkkailtuaan joutsenia tutkijat totesivat, että pariskunta oli todella eronnut ja kumpikin oli löytänyt uuden rakkauden.

Sarindi ja Saruni eivät enää tervehdi toisiaan, vaikka kummatkin asuvat pienen järven samalla rannalla.

Tutkija Julia Newth kertoi BBC:lle, että eron syy saattaa olla se, ettei pariskunnalla ollut yhteisiä lintulapsia. Varmaa tämä ei kuitenkaan ole.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2010 - 12:08

no voi lintussii , mut suvun on jatkuttava ja kyl sit ukkojoutsen meinas, et uus akka ja lapsossii alkaa tuleen, mut saattaa olla , et vanhakin akka joutsen kelpaa vaik sit lapsosia hoitamaan ..toivottavasti ei ainakaan vanhaa ala hyleksii ...ja jos ne koko poppoo samalle paikallekin palautuivat , nii iin voi hyvinkin olla , et ukko joutsen perustaa oikean haaremin .. onhan noita täällä meillä kaks jalka, ja kätisilläkin...niit tuol jossain kaukomailla , oikein montakin vaimoa rikkailla ukkoloilla :)

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2010 - 11:33

Turhan monimutkainen avata tuo idan linkki että olkoon.

Lisätty: 25.01.2010 - 11:50

siinä lyhyt ja ytimekäs sepustus
www.hs.fi/tulosta/1135252378987

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 11:35

Valitettavasti linkki ei auennut,mutta joutsenet eivät vaihdaparia,niin kuin me ihmiset.Jotain kamalaa on varmasti tapahtunut.

Lisätty: 25.01.2010 - 11:42

Luin tämän uutisen tuolta hesarin sivulta ja syynä voi olla lintulapsien puute.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 14:47

No sitä sattuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 16:34

Olikohan eron syynä kolmas osapuoli, alkoholi ei ainakaan tai oisko toinen nokkinut toista liian pitkään? Tipujen puute voi tietenkin olla syy. Loppu hyvin, kaikki hyvin, kun molemmat löysivät uuden kumppanin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 18:20

:'( voi surku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 19:35

Voihan se tulla ryppy rakkauteen joutsenillakin. Onneksi ovat löytäneet uudet kumppanit.