Minne Lettupino on kadonnut, kun ei ole viestitellyt pitkään aikaan?

Avainsanat: lettupino hukassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2010 - 15:51

Eihän lettupino kauaa pöydällä ole, joku syö sen lakkahillolla.On se niin herkullista .Ei meillä ainakaan voi piilottaakaan, ettäkö ei tulisi syödyksi.Vanhat kunnon herkut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 23:06

jonkun sortin napsu-lomalla varmaan, ei ainakaan ole poistunut käyttäjäluettelosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 23:20

Mahtaisiko olla lettupinon alimaisena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 06:22

niin eipäs olekkaan aikoihin näkynyt...liekö sit napsusta lomalla.....no toivottavasti vielä ilmaantuu ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 10:58

Ajattelin just eilen häntä,kun ei ole näkynyt napsussa aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.01.2010 - 11:21

Joku on popsinut suihinsa lettupinon, ei siihen oikein muuta selitystä keksi.
Vai olisikohan saanut varoituksen yp:lta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 12:26

Joo samaa olen minäkin ajatellut.Eikö hän ollut jotenkin katkeran oloinen kun vastaili kysymyksiin täällä tai esitti kysymyksiä ja ne oli jotenkin oudon tuntuisia,ainakin minusta sain niistä sellaisen kuvan itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2010 - 12:51

Lettupinohan kertoi jossakin vastauksessaan vai oliko se kysymys, pelaavansa niitä pelejä niin paljon, ettei napsuun ehdi. Yrittää tulla jossakin pelissä ensimmäiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 15:41

Taikinanhakumatkalla...Ei Asmo napsulle tai napsulaisille ole katkera.Maailma joskus potkii kovinkin päähän ja kaikki elämäntaiteilijat ei sitä jaksa ja se purkautuu kenellä milläkin tavalla...Lettupono on kuitenkin hieno ihminen ja annetaan kaikkien kukkien kukkia...Kyllä hän sieltä vielä ilmestyy entistä ehompana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 19:50

Toivottavasti ei suuttunut kun intouduin vähän kova sanaisesti pöllyttämään - kyllä tosin pyytelin anteeksi jälkeenpäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 21:58

Lettupinolle kaikkea hyvää ja valoa toivettelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 22:18

Ei makeaa mahan täydeltä... kyllä lettuja taas paistellaan kun sen aika on, uskoisin? En ole minäkään kauheasti ehtinyt täällä olla kun tuppaavat nuo päivät kulumaan kuin siivillä. Eikö sitä, että valittaisin kun kevättä kohti ollaan menossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 08:33

Taitaa paistella lettujaan... tämä on arvaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 12:13

Viimeinen jälki napsussa täällä;
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...572#194308

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 00:07

Lettupino katosi..mutta on jo taas ilmetynyt kuvioihin..