Katsoitko tänään Kukkaron herraksi -ohjelman?

Minun kävin ihan sääli sitä ohjelmassa esiintynyttä naista, vaikka aika hulvatonta se hänen rahankäyttönsä on aiemmin ollutkin.

Avainsanat: kukkaronherra

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2010 - 11:18

Kyllä minä häntä säälin,enkä ymmärrä olenkaan tollaista odotuttamista sieltä takuusäätiöltä.Uskon,et hän ois hoitanut sen takuusäätiö lainan.Toivottavasti tämä ihminen pääsisi nopeasti sinne velkajärjästelyyn,siellä ei makseta,kun velan pääomaa.Lyötyä ei pidä lyödä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.01.2010 - 22:33

Ihan hetken silmäilin. Jotkut eivät kertakaikkisesti osaa käsitellä rahaa. Eivät ymmärrä että velatkin pitää maksaa takaisin. Mutta eikös ne tee jonkinlaista suunnitelmaa miten ihminen saa raha-asiansa hoidettua. Toivottavasti tämäkin nainen. Ja ottaisi myös samalla opikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 06:49

Minä sen eilen katselin, ensin ajattelin että rouva olisi kesän aikana ryhdistäytynyt kun sitä takausta odotteli, ja syksyllä tuli päätös että ei sitä saa, luuli ovela olevansa kun oli kuitenkin vielä vippejä ottanut, vaikka oli kielletty, en oikein sääliäkään tunne tuommoista ihmistä kohtaan, tyhmäksi luokittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 09:50

En katso kukkaroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 15:36

Hyvä vetäjä tuo kukkaronherra-naikkonen.Pitäisi olla kaupunkien palkkalistoilla ,joka puolella Suomea.
Saisi jokain käyttää kun katsoisi sen tarpeeliseksi.Siinä ohjelmassa tulee selvästi ilmi että ovat aika epätoivoisia ,eivät tiedä mitä ,missä ,milloin pitäisi.Kuinka toimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 00:12

Ei tullut sitä katsottua..