Mikä tuli autoradioon kun se suhisee ja rätisee alkoi kun analogiset lähetykset loppui ennen kuului moittettomasti .

auto peugeot 406 farmari mallia 2003 .radio clarion RD3 ensiasennus radio

Avainsanat: huono vai vielähuonompi radio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2008 - 21:16

onhan AF päällä? Mulla samoja ongelmia ja varsinkin liikennevaloissa tms. mis sähkösii laitteita?!
Samoin vaik mulla antenni vaihdettiin (ja piuhat laitettiin kiinni), niin rätisee, eli pitäskö kuitenkin korjata/tarkastaa se mistä itse antenni lähtee (mötikkä), sano toi alla oleva lähde,
ite en vielä tiedä kun vasta eilen häneltä kuulin asiasta kun kysyin...

Lähteet:
Naapurin radioasentaja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2008 - 17:28

oletko varma että tämä digitalisointuminen jotenkin liittyisi radiohäiriöön.
mulla tosin kans aalkukeväästä pimeni koko autoradio.
merkistä ei ole tietoa, mutta mä luulen että sieltä mun radiosta on vain piuhoja irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 16:24

Olethan tarkistanut että kaikki on kunnossa, myös antenni? En tiedä paljon autoista, mutta sen tiedän että voisi kysy joltain autoexpertiltä tai huoltamosta ;)