Mitä on kuulunut tänään sunnuntaina ohjelmaasi?

Itselläni kyläilyä sukulaisten luona, kirpparille vietävien tavaroiden kasaan laittamista ja kohta telkkarin katselua.

Avainsanat: sunnuntain ohjelmasi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 18:33

Olin katsomassa elokuvissa Havukka-ahon ajattelija.Erikoinen , mieleenpainuva, hyvät roolisuoritukset.

Kysyjän kommentti

Itsekin olen ajatellut Havukka-Ahon ajattelijan käydä katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 18:12

reipas parituntinen aamulenkki keskuspuistossa, sitten onkin loppupäivä hurahtanut noita täällä ravaavia naisia ruokkiessa, kohta pääsee lueskelemaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 18:18

"Minä tyttö" sitä oon laiskotellu koko päivän:syöny, makoilu,lueskellu ja tuijotellu telkkaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 18:29

Kävin ystävieni kanssa Jäähallin kirpputorilla Helsingissä. Ja tavaraa oli sekä ihmisiä!! Mutta tein pari hyvääkin löytöä (uuden kirjan kokoelmaani Debbie Macomber - Blossom Street -sarja) sekä kolmet puuvillahousut eurolla (kesää odotellessa ;)). Samalla saimme vilkaista muodostelmaluistelijoiden harjoituksia, olipa vaikuttavaa nähtävää vaikka luistelivatkin ihan harjoituksissa :) Kova pakkanen hiukan jo alkaa kyllästyttää, se estää ulkona olemisen niin, että siitä voisi nauttia. Mutta muuten oikein ihana ja rentouttava päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 18:45

Tein laskiaispullia ja ompelin verhot, siinäpä ne mainitsemisen arvoiset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 19:13

Käytiin kyläilemässä ja lenkkeilemässä, loppuilta meneekin laiskotellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2010 - 19:31

TV-urheilua katsellut ja nyt katson Haiti-konserttia tuomiokirkosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2010 - 19:52

Telkkaria, ompelua, syöntiä, kaupassa käyntiä, paperitöitä, napsuttelua ja loppuilta menee telkkarin ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 20:05

Aamulla lasten ohjaamista paikallisessa uimalassa - eestaas ajelua lasten harrastuksiin ja takaisin - koiran pissittämistä - pyykin pesua (ja selvittelya) imurointia - ruoan laittoa - keittiön (+ muiden paikkojen) siistimistä - esikoisen lohduttelua "suuren harmillisuuden raadellessa" - sähköpostin purkua - ja nyt napsuttelua ...
ja vielä lisäksi: yltiöylelliset 10 min päivätorkut! siinähän sitä olikin yhdelle päivälle taas hommaa. Mankelointija silittäminen jäi mutta nyt en viitsi-jaksa -enkä edes halua:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 21:02

Tämäpäivä on mennyt ihan vain laiskotellessa,ruokaa oli tietysti laitettava ja syötävä,ei edes käyty missään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 21:08

oltiin koiruus vauvoja ja mummin kultamusukkoita katsomassa , nyt kudon villapuseron yhdelle vauvelille , jolla ei ole laisinkaan omaa karvaa, kun on kiinanharjakoira , muilla vauveleilla onkin omat villatakit yllään... ja tämä jo toinen, kylläpäs nuo koiravauvelit sit kasvaa nopsaa, johan se paita olikin pieni, elikäs nyt sit äkkiä uuta tekemään.. sit ihmettelin ...X lauleluja katselin ja huh kaiken maailman yrittäjää sinne kehtaakin mennä..=...ihka oma mielipide vaan.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 21:22

Auton käynnistys kaapeleilla, lukuhetki ja huilailua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 21:49

Hiihtoa ja datailua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 08:58

Luin dekkaria aika monta tuntia. Laitoin ruokaa, siinäpä ne eli lepopäivä.
Komisario Morse tuli myös katsottua TV:stä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 12:25

Illalla pelasin jääkiekkoa ulkosalla,
ja kaaduin railoihin pari kertaa, teki kipeää.