Lähetätkö perinteisiä onnittelukortteja ystävillesi heidän synttäripäivinään?

Avainsanat: synttärikortit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 18:13

Juu lähetänhän minä onnittelukortteja ja muitakin.Minusta on mukavaa valikoida erilaisia postikortteja erilaisille ihmisille.Tuolla niitä kortteja on vino pino lipaston laatikossa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 18:06

nykyään en enää, aika laiskasti aiemminkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 18:42

Teen itse kaikki kortit. Lähetän kyllä mielelläni.yritän muistaa ystäviäni, ja joitain sukulaisiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 19:15

En lähetä kortteja, muistan heitä tekstarilla tai puhelinsoitolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2010 - 19:30

Harvoin lähetän kortteja. Yleensä vain kaikkein läheisimmilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2010 - 19:50

Kyllä lähetän, vain jos vahingossa olen unohtanut laitan joko e-kortin tai sitten onnittelen tekstiviestillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 21:03

Pojalleni laitan syntymä ja nimipäivä kortit,siinä ne sit onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 21:50

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 12:36

En enää näin vanhemmiten, sillä me naisethan emme enää vanhene kolmekymmentä täytettyämme ja miehethän ei puolestaan ymmärrä korttien pääälle mitään, joten hukkaan niihin laitetut rahat vain menisivät jos niitä yhä lähettelisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 12:50

Kyllä lähetän paraimmille kavereilleni.Minusta se on mukava tapa muistaa syntymäpäivänä.Omille lapsilleni laitan multimdedia viestillä kuvan ja onnittelut mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 07:44

Äidille lähetän syntymäpäivä- ja joulukortit. Lähiperheelle tasavuosikortit ja lapsenlapselle nimi- ja syntymäpäiväkortit, kaikki itsetehtyinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 12:17

En ole enään vuosiin lähettänyt onnittelu-kortteja postin mukana.. Muuten muistan kyllä..kun on syntymäpäivät.