onkos napsulaisilla hyvää kotikonstia , kun korva hieman vaivaa, mut on sellaista pientä vaan, enkä viittis lekurii moisel häiritä

sori jos on jo kysytty aiemmin..

Avainsanat: korvan kolotus..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 17:26

Pienestä se alkaa isokin kipu.Minulla oli jokuvuosi sitten korva vähän kipeä ja menin lääkäriin muun vaivan takia ,tulin maininneeksi myös korvastani ja lääkäri tutki sen ,totesi minulla olevan lastentaudin keskikorvantulehduksen mikä olisi kohta äitynyt pahaksi.Sillee miulle kävi.Apteekista voi ehkä saada jotain turruttavia tippoja,muuta en osaa neuvoa.

Kysyjän kommentti

ihme ja kumma ...korva alkoikin parantumaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 17:30

Kokeile valkosipulia tai tavallinenkin käy. Valkosipulinkynsi hiukan päästä rikki napsattuna "korvakäytävän suulle" lämmintä päälle vaikkapa villalapanen ja sit käärettä, jotta pysyy paikoillaan.
Paranemis voimia sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 18:09

Ihan valkosipulilla olen korvatulehdukset loppumaan saanut,vaikken ihan joka hömppään usko niin valkosipuliin kyllä ja se on tehonnut.Korvakäytävän suulle en enää tosin laita kun joskus piti mennä ensiapuun kynsi korvakäytävässä..Yöksi olen teipannut korvalehden taa kun siellä on jotain rauhasia joista hyvin imeytyy ja avot aamulla on vaiva pois.

Lisätty: 24.01.2010 - 18:13

Korvalääkäri kielsi ehdottomasti topsypuikot yms.Pahentaa vai asiaa.Sanoi,että ainoa jonka saan työntää korvakäytävään on oma kyynärpää....! Toistaiseksi en ole onnistunut mutta kovasti yritän....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 19:02

Näillä pakkasilla ei ole yhtään poissuljettu mahdollisuus, että sulla on korvatulehdus. Lääkäri hoitaa ihmisiä työkseen, tottahan sä sinne menet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 20:07

Joku suositteli laittamaan sinne valkosipulin kynnen, vaan enpä tiedä - haju mahtaa olla kauhea ja on kyllä aika humoristisen näköistä:)
Ehkäpä se lekuri on se oikea ratkaisu jos kipu on sisällä - ja jos kipu jatkuu etkä ole vain nukkunut korvanlehteäsi "lyttyyn"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 21:36

Illuusio on oikeassa, eli menehän lekurille!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 21:55

Lääkäriin heti huomenna aamulla eikä mitään muttia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 00:22

Mene ihmeessä lääkärille näyttämään..saattaa pienestä vaivasta tulla muuten suuri ja kiusalline..jos ei hoideta aikanaan.