Onko kaikki viime kesäiset marjat yms syöty pakastimestasi tai kellaristasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 14:16

kyl niit riittää , eilen tein mustistaviinimerjoista kiiseliä..ja mietin ,et tos kohta varmaankin pitää tehdä hilloa ja mehua, ennen uuden sadon kypsymistä....onnex sihen viel aikaa on ...mut saisis se kevät jo tulla..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 14:07

no ei nyt vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 14:54

oliskohan noin puolet jäljellä,
ne kun vielä menee niin sitten siirrytään kaupan herkkujen pariin,
tai muuten pukkaa päälle keripukki ja muut puutostaudit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2010 - 14:57

Ei ole kaikkea vielä syöty. Sieniä on vaikka kuinka paljon ja raparperissäkin löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 16:04

kyllä niitä vielä muuutama rasia on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 16:29

Ei vieläole onneksi, sillä onhan tässä vielä pitkä tovi seuraavaan marjastuskauteen ja olisihan se ikävä juttu jos jo nyt ostelemaan marjaruokia varten aineksia kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 17:11

Ei vielä, vielä on talvea jäljellä ja pastemarjoille tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 17:32

marjoja on vielä pakkasessa,kaikista vähän on puolukkaa,se loppuu kohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 17:43

Asun kaupungissa, enkä oo "marjan poimija".Pidän kyllä kovasti marjoista ja ostan niitä torilta, kun on niiden aika.Tuoreina ne ovat parhaimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2010 - 19:47

Ei lähestulkoonkaan. Ei välttämättä tarvitse poimia kuin puolukoita tulevana suvena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 00:26

Kaikkia mahdollisia marjoja löytyy vielä pakastimesta..vaikka söyn niitä joka päivä..