Haluaisin pudottaa joululta neljä kiloa.Onko sinulla ruokaisia salaatteja ehdottaa?Muutkin kevyet reseptit (helpot) ovat ok.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 04:27

Syö mitä haluat, mutta ei mitään muuta kuin vettä kuuden jälkeen illalla.
Pientä rajaa kannattaa kyllä pitää. Lautasmalli on hyvä, puolet "ruokaa" ja puolet kasviksia.
Vesikuurin aikarajaa voi aikaistaakin, jos luonto kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 08:08

syö säännöllisesti ja pieniä annoksia, vähintään 6xpv, muuten kroppasi siirtyy säästöliekille, eikä paino putoa, aineenvaihdunta hidastuu.

on useaita painopudotussivustoja,
tässä yksi:
www.pudottajat.fi/kalorikeittio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 10:29

Risottoja: herne-maissi-paprika tai sekavihannekset + keitetty riisi tai makaroni + jauheliha tai broileri tai tonnikala. Ainakin helppoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 11:01

Syö kuin hevonen mutta hiihdä joka toinen päivä vähintään 15 km per kerta. Varmasti lähtee kilot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 13:17

Syö kuin lintunen vähän ja useasti,liiku lentäen liihotellen.
Osta tuoreita vihanneksia ja syö niitä hedelmien tapaa kuorien ja tuoreena.Ota kalaöjjyt käyttöön.
Puurot käyttöön mehukeittojen kera.
Salaatti.1p hern,mais,papr,sek.-1pk raejuustoo-1prk tonnikalaa-2herkkukerkkua-2munaa-aromisuol.sitruunanmehu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 16:27

amerikansalaattia, porkkanaraastetta,omena pieniks paloiks, kurkkuu, tompsuu pieniks ,tonnikialaa ja jos tykkäät ni paprikaa ,tilliä, purjoa ja sitruuna maustettua neitoöljyä....

-kasviskanakeitto
-hedelmäsalaatti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 17:10

Paista broilerin fileitä pannulla, pilko kuutioiksi, lisää sekaan keitettyä riisiä, herne-maissi-paprikaa, ananasta ja omenaa. Kastikkeeksi käy kermaviili-valkoviinietikka seos, johon voit lisätä mausteita makusi mukaan. Ruokaisaa ja hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 18:58

Neljän kilon tiputtaminen silkastaan ruoan avulla on kyllä ihan tuhoon tuomittua. Lisää liikuntaa ja muuta läski lihaksiksi ja syöt herkkujen sijaan hedelmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2010 - 19:41

Salaatin voit rakentaa ihan melkein mistä vaan vähärasvaisesta lihasta ja kasviksista. Usein pieniä annoksia kerralla. Välipaloiksi hedelmiä. Ja ennenkaikkea: hiilihydraatiton ruokavalio. Ja se ilta syöminen pois kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 22:04

No mitä sitä ny pitää nii murehtia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 00:34

Sosekeitot on kevyttä ja terveeistä..kevyet salaatit..ja rahka on hyvää jos siintä tykkää..marjoja sekaan,ja pikkuisen vaniliinisokeri..makua antamaan.