Onko täälllä siis nyt paljon sellaisia jotka luulevat minua jollain lailla oudoksi? Nyt olen saanut jotain sellaista postia tänne

Avainsanat: kuka ei pidä minusta täällä napsussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 00:57

Itse valitset kaverit..Jos joku haluaa tuhota perheesi..kun näin on käynyt,mitä olet kertonut,eihän sitä kannata kärsiä..itse teet ratkasun..miten haluat elää..ei kaveri saa häritä perhe elämääsi..Voit kauniisti sanoa..että jättää sinut rauhaan..Sinulla on perhe tärkein asia maailmassa..

Kysyjän kommentti

kiitos tästä parhaasta vastauksesta. joo olet tässä oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 21:03

Tuskin on paljon ja kaikkihan me olemme enemmän tai vähemmän outoja! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 21:19

Vähän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 21:19

Millaista postia ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2010 - 22:45

Et sinä sen oudompi ole kuin useimmat muutkaan meistä. Tavallinen ihminen nähdäkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 23:40

Kaikki olemme outoja omalla persoonallisella tavalla.Siinä elämänrikkaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 03:11

Määrittele outo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 04:18

Yritin etsiä täältä hikipedia.info/wiki/Hulluus määritelmiä jotka sopisivat sinuun.
En löytänyt, joten älä välitä oudoista viesteistä. Niistä saattaa hyvinkin löytyä jotain määritelmät täyttävää. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 07:06

ystävät ja kaverit voi valita, sukulaiset on ja pysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 08:41

Ei kannata niistä viesteistä välittää, minäkin vedän hernettä nenään täällä monesti ja olen tullut tulokseen että sillä toisella osapuolella on enemmän ongelmia. mennään vaan samalla mallilla eteen päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 10:46

Ihmisen pitääkin olla hiukan"outo"ja elää juuri niin kuin haluaa toisten luuloista tai tiedoista välittämättä!Olisihan se kurjaa jos kaikki ihmiset olisi samaa harmaata massaa!Eletään vaan ja annetaan toistenkin elää!Ihailen esim.Miina Äkkijyrkkää kun osaa ja uskaltaa olla oma itsensä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 11:17

no jopas on kurjaa , jos joku mieltäsi pahoittaa , ihmettelen vaan, et mitä se ihminen itsellensä saa, jos yksityisesti alkaa arvosteen muita .. olet minusta ihan mukava ja normaali , sen mitä nyt näin napsun välityksellä olen sinua tuntenut .. jot jätä ne viestit omaan lukuunsa ja jos alkaa paljonkin niit tulemaan, niin voithan ain ilmoittaa ylläpidolle , mielestäni toisten arvostelu ei kuulu tänne , eikä kyl muuallekkaan...sopu sijaa tekee , eiköstä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 11:32

Yhdyn tuohon Tertsin vastaukseen,on hyvä et,ei kaikki olla samanlaisia, persoonallisuus on tärkeintä.Olet avoin ihminen ja se ei ole pahasta,mutta liian avoin ei saa eikä pidä olla.Minä olen avoinihminen ja olen siitä saanut kärsiä montakertaa elämässäni,mutta enää en välitä,kun ihmisiä ei voi estää puhumasta.Olen se mikä olen ja se saa riittää.Voit kertoa tuolla kysymys palstalla ketkä ovat ilkeitä sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 16:30

Jokainen meistä on toisten mielestä outo kukin omalla oudolla tavallaan.Eo olis mukavaa, jos kaikki oltais samasta muotista valettu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 17:22

Ihan normaalilta ihmiseltä vaikutat ja tykkään lukea tekstejäsi. Jokainen meistä on erilainen ja sehän se juuri tällaista keskustelupalstaa virkeänä pitääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 18:53

No ei sen oudompi kuin me muutkaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2010 - 19:33

En minä ainakaan ole sinua outona pitänyt. Jos sinun henkilökohtaisiin viesteihisi niitä tulee, niin silloin en tiedä mistä johtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 21:33

Et sen oudompi kuin me muutkaan Napsulaiset. Jokainen on oma persoonansa ja se tuo väriä elämään =)
Harmi jos joku/jotkut ovat pahoittaneet mielesi, älä välitä, jatka entiseen malliin =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 09:10

etpä taida olla sen oudompi kuin minäkään. *znif* - haistelee salaliittohajuja.
jos joku ei tykkää ei sun tartte sitä huomata. joka yhteisöön mahtuu ties mitä.