Kenen muisti on lyhyt?

Hänet halutaan Suomen johtoon – taas
www.uusisuomi.fi/kotimaa/830...80%93-taas

Avainsanat: kyllä ollaan aikoihin eletty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 23:44

Vanha sanonta että hyvä mutta lyhyt on kana

Kysyjän kommentti

mielestä ämmä on kana tosiaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 18:27

Justihi joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 18:48

Enne kun luen nuo linkit, niin voin tunnustaa, et miul on aika lyhyt muisti.

Voi Anneli-punneli. Kansa kuiteskin haluaa kaikki vanhat, ryvettyneet ketut tuonne palkintopalleille. Minkäs teet. Kansalla on siis lyhyt muisti. Tai siis muilla suomalaisilla miun lisäks. Great!!

Onhan noita ryvettyneitä nykyisissäkin naisis ja miehis, tuol päättäjäpalleil istumas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 18:53

Höpö juttuja tollaset Annelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 19:55

Muisti on lyhyt,mutta vielä hyvin pärjännyt..tähän päivään asti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 20:16

Ihmetellä täytyy, että ko henkilö nauttii vielä "luottamusta" !!!
Toden totta, lyhyt on ihmisellä muisti !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 21:42

Miusta on ihan sama kuka siellä on. Kaikkein tärkentä
on kun tekee työnsä hyvin, eikä mene suurinta aikaa omien
asioiden hoidossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 01:24

niin on Paavon suosio puoluetovereiden joukossa vahva,
että mieluummin ottaisivat vaikka Brysseliin karkoitetun naisen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 11:18

Kepun sisäinen asia, kenet puheenjohtajakseen valitsevat; mutta kun ja jos k.o. henkilöstä tulee samalla myös pätkäpääministeri, ei enää olekaan yhdentekevää, kenen kelkkaan Kepu kesällä lähtee.
Siihen taas, kenestä tulee pääministeri seuraavien eduskuntavaalien jälkeen, voivat kaikki äänestäjät vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 17:52

Näyttää olevan useimmilla poliitikoilla tuo muisti aika lyhyt ja sitten se toisinaan palailee pätkittäin, kun oikein aletaan hiillostamaan.