Uskotteko siihen että rukous voi parantaa ihmisen??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 17:08

no enpä oikeen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 17:30

Ihmeitä tapahtuu kyllä kaiken aikaa. Tunnen paljon ihmisiä jotka
ovat parantuneet. Tuohon sinun kysymykseesi ei ihan muutamilla
lauseilla voi vastata, siihen pitää todella syventyä ja ajatella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 17:32

Ihan hirveän vaikea kysymys on tuo! Tuttavapiirissäni ei ole ketään joka olisi moisen kokenut mutta miksipä ei? "Tutkimattomat ovat Herran tiet" niinhän sitä jo rippikoulussa aikoinaan opetettiin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 17:33

En usko rukouksen voimaan parantumisessa,mutta kyllä se helpottaa monessa asiassa.Niin kyllä ihmeitä tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2010 - 17:36

en ole uskovaishihhuli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 17:54

Tuttavapiirissäni ei ainakaan rukous parantanut. Syöpä vei hautaan miehen. Olivat tosi uskovaisia. Leski on edelleen. Mutta tuossakaan tapauksessa.. mistäs sitä tietää, että jos vaikka tehtävä olikin tuolla taivasten valtakunnassa jo varattu ja siellä oli juuri silloin henkilökuntapula, ja kun mies teki tavallaan kuolemaa, niin se otettiinkin tositoimiin hiljasten soittokuntaan. Ei me tiedetä mikä kenenkin aika ja tarkotus on, mutta...

Se, että uskonko itse, onkin vaikea kysymys. Toisaalta ihminen saa lohtua hätäänsä rukoilemalla, mutta se, että saako konkreettista apua, onkin toinen juttu. Ihmeparantumisia ja muita ihmeitä on tapahtunut ja tapahtuu, mutta onko ne lähtöisin rukouksista, vaikea sanoa. Vastaukseni on pohdiskeleva ja +-0. En tiedä. Ehkäpä etsin Jumalaani vielä... omalla tavallani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 18:10

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 18:11

Rukous voi parantaa, se on selvää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 19:55

Kyllä se on paljon parantanut mutta aina on ollet psykosomaattisia vaivoja...Jos on oikea elimellinen sairaus niin se onkin toinen juttu.Toisaalta luja usko ja positiivinen asenne auttaa ainakin jossain määrin kun elimistö tuottaa jotain hyvää positiivisen asenteen myötä.Olihan niitä joskus ihmisiä kun "oli paikatkin ilmestyneet yöllä hampaisiin rukouksen voimalla mutta henkilökohtaisasti uskon,että nämä ihmiset olivat niin huonomuistisia etteivät muistaneet käyneensä männäviikolla hampulekurissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 21:01

En usko että pelkästään rukous parantaa, kyllä siihen tarvitaan muutakin, mutta kyllä hyvään uskominen ja positiivinen asenne auttaa moniin asioihin parantavasti, sen kautta voi tietysti parantuakkin tai ainakin jatkaa parempaan suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 21:02

En yhtään usko mihinkään tommoiseen hölyn pölyyn.Rukoilu ei yhtään auta.Jos auttas niin olis kyllä tehonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 22:04

Sanonta "usko siirtää vaikka vuoria" ei varmaankaan ole tuulesta temmattu, luulen ma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 23:20

"Mä toivon vaan vaikkei ois toivoa ollenkaan"... uskon vaikkei niin ole perheessäni käynytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 23:48

Uskon vaikka elämä tuntuukin niin epäoikeudenmukaiselta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 03:24

Rukoilu on hyväksi, se ei tarkoita että saisimme kaiken anteeksi vaan se on merkki siitä että olemme itse ryhtyneet ajattelemaan ja meillä on vielä mahdollisuus etsiä se totuuden tie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 12:20

Jumala, joka rakastaa, välittää. Huuda apua päivin, öin lakkaamatta, niin luuletko, että rakkaasi pysyy vastaamatta sinulle? Hän on itsensä kautta luvannut olla luonasi ja omanasi. Mikään ei ole mahdotonta Hänelle, eikä Hän tee sinulle väkivaltaa. Parantavan Jeesuksen nimi on sama tänään, kuin Hänen parantaessa kansan joukkoja 2000 vuotta sitten. Jos et tunne Häntä vielä, niin lähde etsimään. Etsivä löytää, kolkuttavalle avataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 18:35

Ainahan voi yrittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2010 - 19:06

Ei ainakaan minun likkakaverini parantunut vaikka miten rukoiltiin ja nurin tuupattiin. Vaikea uskoa, mutta ihmeitähän tapahtuu aina ja kaikkialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 12:19

En usko.Parantumista tapahtuu mutta eri syistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 09:13

tämä on juuri näitä universumin ufoja juttuja. jos itse tarpeeksi uskoo tähän voimaan - kyllä se varmaan jonkun verran / kokonaan auttaa. eikös se terveys ja hyvinvointi lähde osittain itsestään? miltä tuntuu jne.