Mitä mieltä olette piilokameraohjelmista?

Avainsanat: piilokamera ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 17:42

Jos ovat hyvällä maulla tehtyjä niin ihan hauskoja. Mutta ne, joissa ihminen nolataan tai pelästytetään oikein kunnolla eivät oleminun mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 11:22

aluksi niissä oli hauskojakin juttuja, kyllästyin niiden katselemiseen kun mukaan alkoi ilmestyä yhä kasvassa määrin mm. feikki-juttuja ja älyttömiä ihmisten säikäyttämisiä ...

eli samaa epäuskottavuutta ja keinohauskaa/kauhistusta kuin monessa muussakin tosi-tv formaatissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 11:39

Ne ovat päivän pelastus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 11:41

Tastä minä pidän, silloin tällöin ihan täytyy katsoa.

www.youtube.com/watch?v=U0Lid90b73U

Muita ei paljon viitsi katsoa ainakaan TV stä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 11:42

Muutamassa tullut mieleen, että toivottavasti vastapeluri ei ole sydänsairas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 11:47

Ne brittiläiset älyttömät säikyttämiset olivat todella jänniä.
Monikohan on saanut sydänkohtauksen, kun kotiin tullessa tiilikatto nakeltu jätelavalle tai samanlainen auto lintattu panssarivaunulla pannukakuksi, kilvet vain omistajan autosta?
Toisaalta ei varmaan ole tarvinnut maksaa uudesta katosta, koska ei ole itse sitä tilannut.

Mukavempia ne yleensä ovat, kuin hauskat kotivideot, joissa nauretaan kun joku ajaa pyörällä rautapylvääseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2010 - 11:50

Ei paljoa kiinnosta. Tekemällä tehtyjä juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 14:38

Aika hauskoja ja jopa jännittäviä .Mietin itsekseni joskus, kuinka uskaltaavatkin ottaa riskejä, toisten terveyden kustannuksella.Mutta kait ne on pystyneen selvittämään, ennen kuonoon tulemista.Vaikka vähälläpiti tilanteita syntyy jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 19:02

En katso olenkaan.tekemällä tehtyjä.Ei yhtään hauskoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.01.2010 - 22:48

Harvat ovat tosi hyviä ja niitä sitten katseleekin mielellään. Mutta mieluummin jätän katsomatta. En aina ymmärrä sitä muka huumoria mitä niissä käytetään, joskus ovat jopa ihan pahojakin juttuja.