Minkälaisia kirjoja luet mieluummin, dekkareita, rakkausromskuja vai mitä

luen dekkareita, mutta nyt olen lukenut Sofi Oksasen Puhdistus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 20:50

lähihistoriaa, 1800-1900 luku, faktaa ja fiktiota tasapuolisesti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 10:19

Minä luen mieluiten elämäkertoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:20

pidän kyllä noist elämänkerroista , mutta rompsutkin menee , jos ei tarvii samalla niin aatoksella niit lukea, usein lomalla on kiva lueskella kevyttä luettavaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:20

Sotakirjoja.
Viimeksi luin Hugh Morganin ja John Wealin kirjoittaman "Saksalaiset suihkuhävittäjä-ässät".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:33

Mieluiten luen romaneja ja vahalta ajalta,Kartano miljöö jotenkin kiehtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 11:03

kauhuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 11:26

Viimesimmät lukemani olivat Sofi Oksasen Puhdistus ja Stalinin lehmät sekä mikä se olikaan, mut Minä muilutetun tytär... mielenkiintoisia. Rakkausromskut ovat ainakin niiin out, jot jotain faktaa on mukavampi lukea...

Joskus ajankuluksi luen jopa ruotsin, venäjän tai englannin kielioppia tai sanakirjoja... Onkohan tää sitä suomalaisten suorittamista... hah.. no, ei minun kohdallani, vaan mukavaa ajanvietettä... Kuvitteles, kun yksin luen ja kohta heilun ja elehdin ja mietin miten oikein äännetään ja kuvittelen keskustelevani jonkun ulkkiksen kanssa vieraalla kielellä... Tosi kivaa! Kokeile sinäkin!! No, tää on niitä yksineläjän piristysruiskeita. Hymyilyttää, mut fiilikset pitää olla kohdallaan :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2010 - 11:40

Luen hyvin monipuolista roskaromaanista aina historiaan ja kaikkea mahdollista siltä väliltä. Olen kirjaston suurkuluttaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 17:11

rakkaus. danielle steelin kirjoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.01.2010 - 22:40

Kaikki sellainen missä on jännitystä ja mystiikkaa uppoaa minuun kuin häkä, rakkausromaanit käyvät ruokalukemisiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 17:43

Muuten olen kaikkiruokainen, mutta jännitysromaaneja vähiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 18:57

Rakkautta ja jännitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 08:53

Elämäkertoja (jos on mielenkiintoinen henkilö eli esim. kulttuuripersoona), romaaneja (ei romantiikkaa) ja dekkareita myös nykyään. Ruotsalaisia Mari Jungstedtia ja Anna Janssonia luen. Matkamessuilta voitin tietokilpailussa Janssonin uusimman romaanin ja sen olen jo melkein lukenut, oli niin mielenkiintoinen.
Tietokirjallisuutta luen ylivoimaisesti eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 13:32

Elämämkertoja, dekkareita ja matkakertomuksia,vaikka kyllä ne muunkinaiheiset kirjakirjatt kiinostaa. Hyvä kirja minulle on sellainen jota ei maltta olla lukematta silloinkin kun siihen ei oikeastaan olisi aikaa ja jonka pystyn käymään läpi useammankin kerran.