Mitä on tämänpäivän ohjelmassasi?

Tässä meillä kevytsiivous menossa sit pitää käydä kaupassa ja tehdä ruokaa.Ihan tällästä mänttiä olemista,kun ulkonakin on niin kylmä,et sielläkään ei tarkene olla.

Avainsanat: koti puhtaaksi pölystä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 10:04

(oman) sielun hoitoa

kohta lähden metsään, ilalla teatteriin

Kysyjän kommentti

Minun sieluni hoituu juuri metsässä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 10:10

paimennan villakoiriani sängyn alla. saavat olla siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:14

Jousipyssyn kahvojen tekoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:17

lähden serkkuplikan luokse kahville ja sit huur.. me lähdetään lenkille .. kotiin kevyt huiskun näyttö pölyille ja aahh saunaan.. tv,tä .. ni perus settii .. joo ja lohi uuniin ...heh hee nyt kyl naurattaa .. onni punapää , käväs syömäs isännän puuroa, ihmettelen vain, et miks jättää lautasen pöyrälle .. ilman vartiointii .. rosvosektori iski välittömästi .. meitin noi pojat ovat kyl sellassii rosmoi, jos ei pöydällä laita ruokiin tai ruokalautaselle jotain niiden päälle suojaa, niin varmaan ryöstellään sielt , mitä ehditään... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:18

Aion päristellä moottorisahalla kasan jätelautoja polttopuuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 11:02

Ajattelin kirmasta uimahalliin ja sieltä ruokakauppoihin, jonka jälkeen kotiin oleilemaan.Tänä iltana nautitaan yksityisyydestä.Ou jee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 11:15

Just nyt sämpylät uunissa, kun en muistanut leipää ostaa... Pyykinpesua ja muuta ikävystyttävää kotihommaa ja piristävää Napsuilua!!! Pakkasta lähes -30, joten herkkä hipiäni ei kestä muuta kuin roskien viennin - nippa nappa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 12:12

Tässä tulinkin just kadonneen lampaan metsästyksestä... ja sit hankin kaalia, kun tota omaa en viitti käyttää soppaan (no, onhan siitä kyl tehty leffakin; tyttö sopassa:)).... kattelen täs nyt noi naisten hiihdot ensteks alta pois (=siirrän näin hyvällä omallatunnolla "pakollisia" siivoushommeleita ainakin muutamalla tunnilla)... illemmalla sitten ehkä saunaan... ja kuten yllä sanottukin, ei tarvii mennä ulkoileen kun tuo pakkanen paukkuu niin korkeissa luvuissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 12:28

Vähän siivoilua, ulkoilua, kirjeen kirjoittamista ja rentoutumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 12:44

Tuli taas takka lämmitettyä..ja tullut paha tapa hiillostaa makkaraa..mitä juuri söin ja maistui niin hemmetin hyvälle..Loppuisi vaan talvi,että ei tarvis takassa polttaa tulta,kun en kesälläkään syönyt noita makkaroita..Nyt kannan petivaateet pihalle,ja vaihdan lakanat,ja pieni siivous samalla..Pitsa pitää tekaista,kun lapsen lapsi tulee avopuolison kanssa saunaan..kun oma kulpyhuone on remontissa..ja nyt välähti mieleen kysymys,minkä laitan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 14:19

Aamusella lintujen ruokinta paikat kierrän ja lisäilen jyviä.Keittelen aamukahvit sitten menen pajalleni siellä menossa lintulautojen kunnostusta ja ehostusta.
Hiihtelemässä käyn ,haen polttopuita uunien eteen.Laitan jotakin päivä ruokaa.Tein pullataikinasta 2 pitkoa nyt menee uuniin.Ajattelen kahvihetkiä .
Hiihtoakin tulee katsottua siinä väliaikoina.Kyllähän lauantaina sauna lämpeää täytyy vihta viedä veteen pehmiimäään,tulee koivun tuoksua saunaan.
Vähän koneeseen pyykkiä ja likaset astia pois .Kaikkia ihan jokapäiväistä mikä eteen milloinkin tulee .Iltasella sytyttelen uunit lämpeämään ettei pakkanen pyri sisälle.Kissatkin kaipaa huomiota.
Tässä tätä arkea ja juhlaa tulikin hiukan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 14:37

Ulkoilua,shoppailua, ruuan laittoa, herkuttelua,saunomista ja ukkokullan hellimistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.01.2010 - 22:38

On vähän hassua vastata näin illalla, mutta kyllä tuntui päivä olevan ihan touhua täynnä. Napsuunkin ehdin vasta nyt.